Huawei?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freestyler12

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2011
Berichten
494
Hallo,
Ik ben opzoek naar een nieuwe smartphone aangezien mijn vorige toestel niet meer werkt. Ik heb wat in folders gekeken en kwam bij de Huawei telefoons terecht, deze waren niet duur en hadden behoorlijk goede specs voor de prijs.

Nu is mijn vraag; heeft iemand ervaring met dit merk en zou zoiets een beetje goed zijn?

Mijn budget is ongeveer 150 - 200 euro max, simpelweg omdat ik een telefoon wil waar ik mee kan whatsappen en soms foto's maken, iPhone en Galaxy S3/S4 vind ik allemaal veel te duur voor mijn eisen.

Is er iemand die mij kan helpen? :)

Groet,
Jan
 
Ik kan je wel vertellen wat ik van de specs vind, maar dat is maar net wat jij nodig hebt.

Wat ik wel even wil opmerken, is dat het interne geheugen slechts 4GB is. Dat betekent dat je geheugen
al vrij snel vol zal zijn. Je kunt dit eventueel uitbreiden tot max. 64GB, dan kun je wél aardig veel foto's maken.
Zo'n SD kaarjte kost:
8GB: ong. €5,-
16GB: ong. €10,-
32GB: ong. €15,-
64GB: ong. €40,-

Verder is de camera van 5MP niet de beste van de markt, maar het kan er mee door.

Hopelijk heb je er wat aan.
Venga
 
Bedankt voor je snelle reactie!
SD kaartjes heb ik nog wel, dat moet opzich geen probleem worden. Ik hoef geen super snelle smartphone, alles wat nu meer dan 60,- kost, is beter dan mijn vorige smartphone :p

Opzich zou zo'n Huawei wel een leuke optie zijn, maar is dit merk betrouwbaar? En zijn er nog andere (bekendere) merken in deze prijsklasse die aan mijn eisen voldoen? Bijvoorbeeld met een iets betere camera?
 
Huawei is groter dan samsung, dus het is echt geen B-merk, maar net als iedereen hebben ze betere en minder goede telefoons gehad
 
De LG is wel een leuke optie, ik zal morgen eens even bij winkels kijken en wat telefoons uitproberen, als de LG er is, dan ook die, maar als ik het goed begrijp kan ik beter niet voor een Huawei gaan, of zijn er ook goede telefoons van Huawei?
 
Huawei is een goed merk, ze maken alleen niet èchte high-end telefoons.
De Huawei Ascend P6 en P7 zijn hun betere telefoons, maar niet zo goed als een S4/S5 of een Z2, One (M8) etc etc. Wel boven jouw budget overigens (De P6 is 245,- en is de goedkoopste van de 2).
Wat ook een goede keuze is, is de Motorola Moto G (195,-) erg goede specs voor de prijs en je hebt altijd de nieuwste versie van Android, en ook bijna stock en is daarom ook sneller dan wanneer Motorola Android 'bewerkt' zou hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben uiteindelijk niet voor een Huawei telefoon gegaan, maar na wat getest te hebben ben ik voor de Galaxy Core Plus gegaan, deze werkt perfect :)

Venga, Whittey, Wampier en Diderik0529; Bedankt voor jullie hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan