Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dan zit er mogelijk een fout in de Tweakers Pricewatch, wat uiteraard kan, via het start filter is er gisteren geen keuze voor 20 Gb/s te kiezen.Zo krijg je nog een USB 3.2 poort: met een vrij PCI-E x4 slot op je moederbord en deze kaart:
Dat schiet niet echt op, 1 poort erbij. mede voor die prijs. Een dergelijke kaart ga ik er niet bij plaatsen, loont de moeite niet en ik ben geen computerreparateur.
- Zo krijg je nog een USB 3.2 poort: met een vrij PCI-E x4 slot op je moederbord en deze kaart:
- https://www.amazon.com/StarTech-com-1-Port-PCIe-Card-Add/dp/B08T6FCF9S
Kunnen die twee videokaarten dan tegelijkertijd werken? En krijgt die in Windows 11 dan een apart scherm?Die 2 extra poorten: er zit op jouw moederbord ook een ingebouwde videokaart, vandaar. Die kun je in het Bios aan- en uitzetten.
Logisch beredeneerd zou het vreemd zijn dat je op 1 poort van 20gbps iets aan kan sluiten wat een bandbreedte van meer dan 20gbps gaat bieden.Er zit maar 1 zo'n poort op de pc, hoe maak ik er meer van?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.