hub werkt niet???

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.baart

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Heb 2 USB poorten, dus een hub met 4 poorten aangesloten. Muis, printer, dig. camera op aangesloten. Tot zover geen probleem, maar nu een mp3 speler aangesloten. en vervolgens werkt het niet meer. Het lijkt erop dat ik maar 2 apparaten tegelijk aan kan sluiten. Terwijl dat toch niet de bedoeling is.
Wat doe ik fout?????

Zit er aan de hub een voeding? Is die aangesloten?
Blokkeerd verder alles als je de mp3 speler aansluit, staat de muis dan stil?

Als je de mp3 dan weer loskoppeld, doet de muis het dan direct weer?

Als je alles aansluit op de hub, en de mp3 op je 2e poort in de pc. Gaat het dan wel goed?

als ik de MP3 aansluit stopt mijn muis er mee (= optisch, licht gaat uit). Ik heb verschillende combinaties geprobeerd van de apparaten, Via de hub maar ook rechtstreeks in de usb poort. Alles werkt maar zodra mp3 erin gaat doet OF de mp3 het niet OF de muis niet

:( , voeding??, klinkt misschien een beetje dom. Maar dat zou ik niet weten. Ik dacht "plug & play" maar niet dus. Zoals je begreep ben ik nogal een leek

Op advies van een "pc-winkel" een USB 2.0 kaart met 5 poorten geplaatst. Hierdoor zou het moeten gaan. De andere poorten zouden 1.1 zijn. en dan werkt een MP3 speler niet (???) Als ik nu mijn MP3 speler aansluit . Gaat'ie aan, Geeft de mededeling 'USB busy' en gaat weer uit. Ligt dat aan de speler of aan de USB. Of doe ik iets helemaal verkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan