HUB werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Hub werkte goed. Enige tijd geleden XP opnieuw geinstalleerd. Op de twee USB poorten 1.1 staat de scanner en de printer. Bij het aansluiten van de HUB vermeldt het scherm "Het USB apparaat wordt niet herkend" Bij ondersteuning gekeken. Geen antwoord gevonden. Iemand een idee?

Heb je, toen je XP opnieuw installeerde, ook keurig ALLE drivers voor het moederboard ook weer opnieuw geinstalleerd? [deze komen meestal mee op een CD bij de aanschaf van de PC]

Neen, niet gedaan. Ik heb de C schijf destijds niet geformatteerd doch XP erover heen gezet.

Probeer eens even.... Mogelijk is de specifieke software voor jouw chipset en USB hub niet geladen.......... [afhankelijk van hoe je XP opnieuw geinstalleerd hebt... alleen via de "repair console" of een volledige install.....]

Hallo allemaal. Heeft iemand nog een ideetje. Ik heb namelijk de cd van het moederboard bekeken. Zou niet weten/durven daar iets mee te doen. Is tenslotte de ziel van de pc.

Als je de cd verkend, zal je zien dat er drivers opstaan voor de usb en andere onderdelen.
Die moet je dan even installeren.
Niets engs aan, hoor.

Hoi Femke.
Ik heb een poging gewaagd via verkenner. Het was een ratje toe met veel onderliggende mappen. Via zoeken in Start de G schijf bekeken. Heel veel usb files. Volgens jou kon het geen kwaad dus verschillende dubbel aangeklikt en plots ging er een file echt "lopen". Mijn Hub werkte na de restart. Bedankt voor je ontwapenende antwoord.

Blij dat het weer werkt!!

En zo leer je ook wat bij op deze manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan