• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Huidig document naar VBA

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jup
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jup

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Hey,

met behulp van wat anderen op dit forum ben ik tot dit document gekomen. Over de werking, lay-out etc ben ik helemaal tevreden, echter ik wil de formules graag in VBA. Ontoereikend is mijn en hun kennis van VBA, dus vandaar mijn vraag hier..

Het bestand bestaat uit enkele (van elkaar afhankelijke, lange) formules, waardoor de overzichtelijkheid enigszins verloren kan gaan. Het probleem is echter dat het door menigeen gebruikt gaat worden en een kleine aanpassing de werking van deze formules al kan ontregelen. Werkbladen of delen daarvan kan je uiteraard altijd nog beveiligen, maar dat is natuurlijk ook geen garantie. Tevens zal het bestand aardig uitgebreid gaan worden, waardoor het trager zal gaan functioneren.

Mijn vraag is dus ook: kan dit document op exact dezelfde wijze functioneren met de huidige lay-out, enkel alleen door middel van macro's/vba ipv de huidige opzet?

Bvd!

P.s. Het betreft hier niet het originele document, vanwege relatief gevoelige info.. Opzet is exact hetzelfde

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan