Hallo Forum leden,
Ik ben van plan mijn huidige systeem wat te upgraden, maar het geheel moet wat kleiner en compacter worden..
Huidige specs:
Moederbord: Asus P8Z77-V DELUXE iZ77, SATA600 RAID, WLAN
Videokaart: Asus PCI-e GeForce GTX560 Ti TOP DC II 2GB HDMI
Voeding: Cooler Master Silent Pro M2 620W, Modulair
Koeling: Corsair Hydro Series H60
Fans: Corsair AF140 Quiet 140mm, 1150rpm (2 stuks)
Geheugen: Corsair 2x4GB, DDR3, PC12800, CL9, Vengeance (blauw)
Processor: Intel Core i5 3570K 3.40GHz 6MB Box
Boot SSD: Samsung SSD 2.5", 64GB, SATA600, 630 Series OEM
HDD: Seagate 3.5" 1TB, SATA600, 7200rpm, ST1000DM003
DVD-drive: Samsung DVD-/+/RAM SH-222BB/BEBE 22x, SATA (zwart)
Case: Fractal Design Midi Tower Define R3 USB3.0 ATX, No PSU (zwart)
Nu wil ik dus graag een groot deel van mijn componenten behouden om zo de kosten wat te drukken. De componenten die ik graag wil behouden:
Videokaart, Voeding, Koeling, Geheugen, Processor, Boot SSD, HDD, DVD-drive.
Verder heb ik nog een TV-kaart liggen die ik er graag in wil plaatsen en dus op het mobo moet passen, http://www.asus.com/Multimedia/My_CinemaP7131/
Mijn huidige moederbord heeft Wifi ingebouwd en de meeste moederborden hebben dat niet, dus er moet ook nog een Wifi kaart bij (5ghz)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met vooral het vinden van een geschikt moederbord en wellicht hebben jullie enkele suggesties voor een case.
Even voor de duidelijkheid, het moet dus geen ATX moederbord meer zijn, maar kleiner.
Groet, Yannick
Ik ben van plan mijn huidige systeem wat te upgraden, maar het geheel moet wat kleiner en compacter worden..

Huidige specs:
Moederbord: Asus P8Z77-V DELUXE iZ77, SATA600 RAID, WLAN
Videokaart: Asus PCI-e GeForce GTX560 Ti TOP DC II 2GB HDMI
Voeding: Cooler Master Silent Pro M2 620W, Modulair
Koeling: Corsair Hydro Series H60
Fans: Corsair AF140 Quiet 140mm, 1150rpm (2 stuks)
Geheugen: Corsair 2x4GB, DDR3, PC12800, CL9, Vengeance (blauw)
Processor: Intel Core i5 3570K 3.40GHz 6MB Box
Boot SSD: Samsung SSD 2.5", 64GB, SATA600, 630 Series OEM
HDD: Seagate 3.5" 1TB, SATA600, 7200rpm, ST1000DM003
DVD-drive: Samsung DVD-/+/RAM SH-222BB/BEBE 22x, SATA (zwart)
Case: Fractal Design Midi Tower Define R3 USB3.0 ATX, No PSU (zwart)
Nu wil ik dus graag een groot deel van mijn componenten behouden om zo de kosten wat te drukken. De componenten die ik graag wil behouden:
Videokaart, Voeding, Koeling, Geheugen, Processor, Boot SSD, HDD, DVD-drive.
Verder heb ik nog een TV-kaart liggen die ik er graag in wil plaatsen en dus op het mobo moet passen, http://www.asus.com/Multimedia/My_CinemaP7131/
Mijn huidige moederbord heeft Wifi ingebouwd en de meeste moederborden hebben dat niet, dus er moet ook nog een Wifi kaart bij (5ghz)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met vooral het vinden van een geschikt moederbord en wellicht hebben jullie enkele suggesties voor een case.
Even voor de duidelijkheid, het moet dus geen ATX moederbord meer zijn, maar kleiner.
Groet, Yannick