Huidige PC Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xaghow

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2012
Hoi,

Op dit moment wil ik (Liefst via Azerty) mijn PC Upgraden met deze specs:
PC specs.PNG

Hij moet liefst de komende 2-2,5 jaar relevant blijven en games op ultra kunnen spelen.
Ook ga ik een nieuze 120hz monitor kopen dus deze upgrade zal wel nodig zijn.

Mijn voeding is een OCZ ZS Series 750watt dus zou normaal gezien meer dan genoeg zijn.

Ik had mijn oogje al op deze grafische kaart http://azerty.nl/0-5644-626550/msi-gtx-770-gaming-grafische-kaart-geforce-gtx-770-2-gb-gddr5-pci-express-3-0-x16-2-x-dvi-hdmi-dp.html .
Verder weet ik niet exact wat er nog ge-upgrade moet worden.
Budget is rond de 500 euro maar de prijs mag wat hoger liggen ook.

Alvast bedankt,
Xaghow

Processor moet zeker nog wel een aantal jaar mee kunnen om games op de hoogste instellingen te kunnen draaien. Enkel de videokaart zou je moeten upgraden als je nu tekort komt, maar de gtx570 is nog niet heel slecht.

Dus kom je nu al power tekort? Zo nee, kan je ook wel wachten en je upgrade een jaar uitstellen qua games.

Heb BF4 Beta gespeeld en is niet te spelen op high zelfs, en begint ook al erg frames te droppen op medium.
Welke grafische kaart zou je aanraden?

Het is een Beta he, daar kan nog het een en ander mis mee zijn. De GTX570 moet zeker voldoende zijn voor BF4, zie ook hier: klik

Oke, erg bedankt!
Zal zien als de game echt uitkomt als alles goed werkt dan stel ik mijn upgrade een jaartje uit :D

-Xaghow

Ikzelf zou in ieder geval 1 jaartje wachten met upgraden, dan haal je meer performance uit dezelfde hoeveelheid geld ;) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan