Regelmatig ben ik benaderd door zg. all-in-one providers van internet/tv/telefoon. Tot nu ben ik daar niet op in gegaan omdat onze woning een huisalarm heeft met aansluiting op de meldkamer. Het betreft een analoge installatie. Het is me inmiddels duidelijk geworden, dat providers afhaken zodra zij weten, dat er een alarminstallatie aanwezig is. Tot nu toe heb ik de telefoonaansluiting (KPN) gescheiden gehouden van internet en tv. Er zijn (forse) kostenbesparingen te bereiken bij het afsluiten van een all-in-one abonnement. Ik overweeg KPN te kiezen als leverancier voor alle drie diensten. Maar dit kan dus niet zo maar. Wie kan mij uitleggen wat er gedaan kan worden om alle services goed te laten functioneren? Het aanpassen van de alarminstallatie zoals mij voorgesteld door de leverancier van het alarm en ca. 700 euro zou kosten is voor mij geen optie. Maar zijn er geen andere oplossingen denkbaar?
Voor de volledigheid vermeld ik, dat er onlangs een Back-Ups ES 400 is geïnstalleerd om de stroomvoorziening te garanderen.
Vriendelijke groet,
Jpeter
Voor de volledigheid vermeld ik, dat er onlangs een Back-Ups ES 400 is geïnstalleerd om de stroomvoorziening te garanderen.
Vriendelijke groet,
Jpeter