uncleben
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jan 2006
HI,
Hoe kan ik de huisnummers achter de straatnaam zetten als ik een print wil maken van mijn Contactpersonen?
Nu staan de huisnummers nog vooraan in de adres regel.
Ik lees ergens op internet het volgende:
Om het huisnummer ná de straatnaam in Outlook-contacten te krijgen, sorteer je het adresveld als een tekstveld en niet als een numeriek veld. Dit doe je door in de geavanceerde weergave-instellingen voor contactpersonen, de weergave aan te passen om de adreskolommen afzonderlijk te behandelen, of door de adresinformatie handmatig zo in te voeren dat deze correct wordt weergegeven en gesorteerd.
Ik volg natuurlijk de instructies maar ik kom er niet uit.
Ik heb nu Microsoft Office 365.
Kan iemand mij , hopelijk stap-voor-stap, aangeven hoe ik dit kan veranderen?
Ik hoor graag van jullie,
Groet.
Hoe kan ik de huisnummers achter de straatnaam zetten als ik een print wil maken van mijn Contactpersonen?
Nu staan de huisnummers nog vooraan in de adres regel.
Ik lees ergens op internet het volgende:
Om het huisnummer ná de straatnaam in Outlook-contacten te krijgen, sorteer je het adresveld als een tekstveld en niet als een numeriek veld. Dit doe je door in de geavanceerde weergave-instellingen voor contactpersonen, de weergave aan te passen om de adreskolommen afzonderlijk te behandelen, of door de adresinformatie handmatig zo in te voeren dat deze correct wordt weergegeven en gesorteerd.
Ik volg natuurlijk de instructies maar ik kom er niet uit.
Ik heb nu Microsoft Office 365.
Kan iemand mij , hopelijk stap-voor-stap, aangeven hoe ik dit kan veranderen?
Ik hoor graag van jullie,
Groet.