• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp aub

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjis

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Ik heb een reeks cellen onder ekaar staan waarin gegevens staan. Nu wil ik voor al deze gegevens in die cellen iets voorvoegen. Hoe kan ik dit realiseren.

Selecteer de hele kolom, klik dan rechts en kies celeigenschappen, kies aangepast, type in het invoervak b.v. ABC###, waarbij de hekjes staan voor de orginele waarden.

lukt niet helemaal

Het lukt niet helemaal. In de cellen staan gegevens met verschillende lengtes. Ik krijg een melding dat het niet werkt op deze manier. Als ik een testje doe in Excel met een getal in een cel en vervolgens jou optie doet hij het wel. Weet je hoe het gaat bij diverse lengtes van de gegevens.

Maak een kolom bij en plaats daarin deze formule:

="tekst"&A1

Sleep de formule verder tot de laatste cel.

Je kan in deze cellen de formule vervangen door vaste waarden door de cellen te kopiëren en daarna Bewerken/Plakken Speciaal/Waarden te kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan