hulp bij aankoop

Status
Niet open voor verdere reacties.
verdorie bij mediamarkt is de eerste niet te koop , ook bij de lokale niet
 
En Coolblue kan niet in België leveren?

= een betrouwbaar bedrijf, ik heb er zelf de afgelopen jaren meerdere dingen gekocht.

Ze hebben één van hun 5 'echte' winkels in Eindhoven......... mogelijk ?
 
Laatst bewerkt:
zo vlug mogelijk, dochter werkt nu aan eindwerk op geleende laptop van iemand, maar die wilt hem ook zo vlug mogelijk terug
 
die eerste heeft maar een harde schijf van 256 en het moet 1 van 500 zijn volgens de vereisten van hogeschool
 
Of kijk op : http://be.hardware.info/shops

die eerste heeft maar een harde schijf van 256 en het moet 1 van 500 zijn volgens de vereisten van hogeschool
het was even een voorbeeld. Ze hebben een winkel in België hier zijn de adres gegevens.

Oeyvaersbosch 16-18, 2630 Aartselaar, België
Ze hebben meerdere merken. Kijken even op je gemak naar hun aanbod.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@smakie77
Heb meerdere berichten van je samengevoegd, het is verstandiger om berichten aan te passen middels de knop "bericht aanpassen" dan achter elkaar nw berichten te plaatsen.
Gelieve daar rekening mee te houden.
 
Ehh, jackall, in vergelijking met de eerste machine die tamara30 zelf noemde en waarvoor ze 180 Km moet rijden, vind ik het allemaal redelijk tot behoorlijk 'mindere' machines. Dit varieert van het merk "Acer", dat wil ik bij wijze van spreken niet eens cadeau krijgen, tot verouderde processors / mindere videokaarten / geen SSD. Ik denk nog steeds dat tamara30 er goed aan doet om de machine, die ze zelf als eerste noemde, te gaan zoeken en en kopen in haar woonomgeving.
 
Laatst bewerkt:
@gast0225, ben het wel met je eens, maar de eisen die de vraagsteller stelt voor 1000 euro of minder, en zeker met 17 inch is er niet een al te ruime aanbod.
Aanbod wordt nog beperkter als zij niet online wilt aankopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan