Hulp bij aanmaken facebook FBML (bedrijfs)pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansT87

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Dag,

Ik heb de opdracht gekregen een pagina te maken op facebook voor ons bedrijf, nu zag ik dat ik ook FBML pagina's kan aanmaken. Echter, ik vind het al knap dat ik kan typen, dus dit is haast onmogelijk voor mij.

Is er misschien iemand die mij hierin kan helpen?? evt tegen vergoeding?

Alvast hartelijk bedankt
ik ben te bereiken op:
*knip* noot: Adres verwijderd, hou je discussie beter gewoon op dit forum dan leren we er allemaal nog wat van. Je mailadres online zetten is sowieso nooit verstandig.

Hans

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Sjors,

Mijn email is: ---

Hartelijk bedankt voor je hulp!

Laatst bewerkt door een moderator:
als het niet lukt sta ik open om de facebook pagina te maken voor u
geen vergoeding.
daarna geef ik u het wachtwoord en kan u deze veranderen.

Dag Sjors,

Hartelijk dank voor je hulp. Echter ik heb de pagina al aangemaakt, maar ik wil graag op de pagina zelf een nieuwe pagina aanmaken. (http://developers.facebook.com/docs/reference/fbml/) maar ik kan niet schrijven in deze taal. de Huidige FB pagina is te vinden onder: Dutch Hotel Award (facebook-fanpagina) Ik wil dus graag een applicatie/pagina aanmaken binnen de bestaande pagina (voorbeeld: KLM)

Weet jij toevallig hoe dit werkt?

Alvast bedankt!
Hans

als ik het goed begrijp wilt u dat als ik de facebook-pagina open
ik op de orginele site kom?

Dag Sjors,

Ik begrijp je niet helemaal. Zou me een mail kunnen sturen? Dag is wat makkelijker dan via deze site. ;)

Dank,
Hans

Beste Hans,

De bedoeling van Helpmij is dat de vragen via het forum gaan.
Als afgesproken wordt dat de conversatie via mail verder gaat kunnen andere gebruikers niet meer helpen omdat ze niet op de hoogte zijn van de laatste zaken.

Ook is het dan maar de vraag of er uiteindelijk een oplossing op het forum komt wanneer het probleem wel opgelost wordt.

Hoi Hans,
Even terug naar af, want ik geloof dat jij en Sjors langs elkaar heen praten.

Als ik het goed begrijp, bestaat er een Facebook-pagina (deze of deze, of ...) waarop een aantal extra functies moeten komen ("Apps" = "applications" = toepassingen).
In FB gaat dat op een speciale manier: daarvoor hebben ze een eigen soortement van html bedacht: dat is de "FBML".
Om binnen een FB-pagina de extra functies aan de praat te krijgen, moet je dus de codes van de FBML-taal gebruiken, die staan op http://developers.facebook.com/docs/reference/fbml/.
Mijn vertaling van de vraag is hiermee: "Is er iemand die ervaring heeft met het gebruik van deze handleiding, en wil die mij helpen?"

Klopt dat?
Zo ja, dan zal de eerstvolgende vraag terug waarschijnlijk zijn: welke app('s) wil je precies op die pagina gaan gebruiken?

Met vriendelijke groet,
CSShunter
________
PS: ikzelf heb hier geen weet van, dit was alleen voor de "vraagverduidelijking". ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan