Hulp bij aanschaf van game-laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

rocksoft

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2005
Berichten
17
Als onkundige heb ik 2 vraagjes aan de experts hier.

Heb een budget van MAX. 1000 euro en wil hier graag een laptop voor kopen.
Ik wil deze gaan gebruiken voor internetten en al het andere (normale) werk..maar bovenal ook om te gamen.
Begrijp dat je voor een game-laptop misschien wel meer moet gaan betalen maar ben
echt beperkt door mijn budget !!

Heb momenteel 3 laptops gevonden alleen zou echt niet weten welke ik zou moeten gaan nemen en waarom.
Mogelijk dat iemand ervaring hiermee heeft en me een advies kan geven...

Alvast bedankt.

Het gaat om de volgende 3 laptops:

Acer Aspire7730G - 734G64MN
HP pavilion dv7-1070ed
Samsung R710-AS05
 
Op basis van de bluetooth wint de Hp het bij mij van de Samsung. Verder vind ik die twee redelijk gelijkwaardige machines. Voor Acer moet je niet bij mij zijn, daar krijg ik hoofdpijn van.
 
Op basis van de bluetooth wint de Hp het bij mij van de Samsung. Verder vind ik die twee redelijk gelijkwaardige machines. Voor Acer moet je niet bij mij zijn, daar krijg ik hoofdpijn van.


Dank voor het advies...vooral het gelijkwaardige spreekt aan.
T.a.v. bluetooth moet ik zeggen dat ik voor 10 euro al een USB2.0 stickie kan kopen met bluetooth.

Groetjes
 
Hartstikke mooi, maar dan heb je:
1. een uitsteeksel en
2. een usb poort minder.
Waarom zou je?
 
Hartstikke mooi, maar dan heb je:
1. een uitsteeksel en
2. een usb poort minder.
Waarom zou je?


Ok is duidelijk...en de andere verschillen zijn niet doorslaggevend dus.
Bv. de dubbele harde schijf van de acer of het breedbeeldscherm (17'') scherm van de HP....(alweer de HP).
 
Ik had al iets meer bij de HP zoals je wellicht begrepen hebt.
Acer? Als alle andere merken pas na 3 jaar te leveren zijn, anders niet.

Een zéér gewaardeerd Helpmijlid (tevens bestuurslid -> Puppie) is wél een Acerfan, misschien dat hij iets zinnigs over de Acer wil zeggen. (Ik schrijf met opzet niet "kan", want dat is m.i. godsonmogelijk ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik had al iets meer bij de HP zoals je wellicht begrepen hebt.
Acer? Als alle andere merken pas na 3 jaar te leveren zijn, anders niet.

Een zéér gewaardeerd Helpmijlid (tevens bestuurslid -> Puppie) is wél een Acerfan, misschien dat hij iets zinnigs over de Acer wil zeggen. (Ik schrijf met opzet niet "kan", want dat is m.i. godsonmogelijk ;) )

In ieder geval dank voor je advies..denk wel dat ik hier iets mee kan.....
Zag trouwens nog wel dat er soms specificatie-verschillen zitten bij de verschillende winkels. (HP).
Blijkbaar kun je deze laptop bij de mediamarkt aanschaffen met een HD van 500 GB....

Nogmaals dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan