Hulp bij betekenis 300N??

Status
Niet open voor verdere reacties.

J3roenn

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Hee iedereen,

ik ben nu op zoek naar een goede nieuwe router om wat sneller te gamen maar ik snap niet wat 300N, 150N en dat soort dingen betekenen, hebben jullie daar een site voor of kunnen jullie dat uitleggen?
Ik heb nu bij hetnet een 8Mbps verbinding, is dat goed/slecht/moet ik een ander abonnement nemen?

Thanks,

J3roenn

150 en 300 staan voor de snelheid van de 802.11n (draadloze standaard) verbinding.

that's it. Je bottleneck is gewoon nog altijd de snelheid van je internetverbinding, aangezien die 8Mbit/s is en de 150N en 300N respectievelijk 150MBit/s en 300MBit/s is.

maar de abonnementen gaan maar tot 20mbps
dus dan heb je der ook geen bal aan

Klopt een beetje.
Als je een netwerk hebt en je wil snel gegevens over je netwerk verplaatsen dan heb je er wel degelijk wat aan en over het algemeen is het bereik van N routers veel groter ook !!
Ik zou zeker een N router nemen en ik raad je de Sitecom 300 N aan. Heb hem zelf ook en al bij een paar andere mensen geïnstalleerd en het is een super router :thumb:

Da's een mooie router maar de gewone 300 N voldoet ook prima hoor.
Of jij een ander abbo neemt moet je zelf weten, dat kan ik niet voor je beslissen.

Okee dan regel ik eerst wel de router en kijk ik daarna wel verder ;) thanks

Goeie keuze hoor de 300 N.
Ik denk dat je er heel tevreden mee zult zijn.

Wie is overigens je provider? Kan zijn dat die ook nog niet hoger gaan als 20 Mb hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan