• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij bijhouden golfuitslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chan1377

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2015
In de bijlage een bestand.

2 vragen hierover:

1)
In tabblad totaal, rij 40-73: hier moeten de gemiddelde scores van de beste 4 wedstrijden van de beste 5 spelers per baan komen te staan.
De formule die er nu in staat, heeft betrekking op de scores van ALLE wedstrijden (kolom V van tabblad Leaderbord), maar de formule moet dus betrekking hebben op kolom U van tabblad Leaderbord.

Nu heb ik geprobeerd de V in de formule te vervangen door de U, maar dan klopt de volgorde niet meer. Dan wordt het hoogste gemiddelde niet meer op nr 1 geplaatst en de nr 2 niet op de 2e plaats enz.

2)
Is het mogelijk om in tabblad Totaal in rij 2-36 de 3 beste scores per baan, per speelronde, te vermelden d.m.v. een formule?

Bekijk bijlage Leaderbordwinter20152016 MB.xlsx

Ik hoor het graag.

Vaak worden in dit soort formule matrix formules gebruikt. Waarschijnlijk heb je dit niet goed toegepast.

Ik kom er zelf niet uit, dus als iemand me ermee kan helpen: heel graag.
In mijn eerste post heb ik het bestand bijgevoegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan