hulp bij convertx2dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

haris

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2014
hallo
ik probeer ondertitels in mijn xvid avi bestand te zetten, maar als ik bij 'bestand' mijn avi wil aanklikken krijg ik dit bericht (losjes vertaald want ik krijg het bericht in het engels) : de folder 'naam van folder' bestaat al. wilt u de bestaande folder vervangen.
ik kan dan op ja of nee klikken, maakt geen verschil , ik krijg de avi niet in m'n prog ingeladen.
Ik heb jaren met convertx2dvd gewerkt en nooit dit probleem gehad. Ik heb het wel in tijden al niet meer gebruikt en heb het opnieuw moeten installeren, daarvoor heb ik de tut gebruikt dus de installatie zou goed moeten zijn. Ik begrijp totaal niet waarom ik mijn filmbestand niet ingeladen krijg.
De versie die ik gebruik is wel al een oudere versie, ik denk 2 of 3, maar die zouden toch moeten werken? Het enige verschil nu met vroeger is dat ik toen windows xp had en nu windows7.
kan iemand me helpen aub?

Blijkbaar vind het programma dat die file al bestaat. Ik zou zeggen, probeer die dan eens te vinden en te wissen. Stel dat hij write protect is of nog een connectie met een progje heeft, dan lukt het niet.
Als je hem vind en idd niet kunt wissen, gebruik dan "Unlocker" om de file vrij te geven. Kijk wel goed dat je unlocker niet van een site download die ook een downloader wil installeren, want dan krijg je ook allerlei rommel mee.
Ik heb zelf convertx2dvd V3 , maar heb die al jaren niet meer gebruikt (in elk geval nog niet onder Windows7).

Bestaat de naam van de folder al of......?
Probeer je het doelbestand niet in dezelfde map op te slaan als het bron bestand?
Staan er vreemde tekens in je folder naam of bestandsnaam?

Groeten Marcel

Veng

Blijkbaar vind het programma dat die file al bestaat. Ik zou zeggen, probeer die dan eens te vinden en te wissen.

er is maar één file en dat is het originele.
bedankt voor het antwoord !

hoogteijling

Bestaat de naam van de folder al of......?
Probeer je het doelbestand niet in dezelfde map op te slaan als het bron bestand?
Staan er vreemde tekens in je folder naam of bestandsnaam?

de naam van het bestand waar ik ondertitels wil onderzetten bestaat maar 1 keer, ook maak ik voor het doelbestand altijd een nieuwe folder aan met een heel andere naam.
Dat van die vreemde tekens in foldernaam of bestandsnaam.... dat zou het misschien kunnen zijn. Ik heb net eventjes naar de avi gekeken en zie dat er in de benaming buiten de titel ook een webadres bij staat... . Ik ga morgen eens kijken of het lukt met convertx nadat ik de naam van de avi veranderd heb.
Ik laat iets weten of het al dan niet lukt. Bedankt alvast voor de suggestie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan