Hulp bij de sims2

Status
Niet open voor verdere reacties.

muts85

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Berichten
8
Ik heb sims2 gedownload en geinstaleerd met demontools en mounting van cd 1 tot cd 4 gaat alles goed met instalatie.

maar nu als ik het spel wil starten doet hie het niet mount cd1 maar zegt niet dat ie hem kan vinden.

het gekke er van is dat de body shop wel werkt naar behoren.

wie kan mij hier bij helpen???????

wordt nu wel gek. :eek:

groetjes maya anders heb ik msn wel aanstaan muts85@live.nl

alvastbedankt
 
Vraagt het spel om een cd als je deze probeert te spelen? Zo ja, dan zal je de Crack nog moeten plaatsen.

Als het goed is zat er bij je download een .nfo bestand. Deze kan je openen met kladblok en daarin staat beschreven hoe je de crack meot plaatsen.
 
Zat er in je download geen extra 'thesims.exe' bestandje, met misschien een iets andere naam, met een icoontje van de Sims? Vaak doen ze er zo'n kopie van de echte opstart exe bij die je dan over de echte heen moet plakken. Zie je zo'n bestandje?

[edit]Wat Lita112 zegt, dus. :)[/edit]
 
Crack zat erbij maar daar zit een exe en een mir bestand in maar als ik die kopier naar mijn d schijf dan doet ie nog niets.
ik heb er 2 afbeeldingen bij gedaan kun je zien waar ik het over heb.:thumb:


Vraagt het spel om een cd als je deze probeert te spelen? Zo ja, dan zal je de Crack nog moeten plaatsen.

Als het goed is zat er bij je download een .nfo bestand. Deze kan je openen met kladblok en daarin staat beschreven hoe je de crack meot plaatsen.
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_01 May. 07 11.30.jpg
    ScreenHunter_01 May. 07 11.30.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 52
  • ScreenHunter_02 May. 07 11.33.jpg
    ScreenHunter_02 May. 07 11.33.jpg
    77,2 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Kopier die sims2.exe uit de map C U R A en ga dan naar de map van sims2

Doe dan plakken en overschijven!
Dan moet alles werken.

Succes:thumb:
 
dat heb ik allemaal al gedaan maar niets werkt:confused:

Kopier die sims2.exe uit de map C U R A en ga dan naar de map van sims2

Doe dan plakken en overschijven!
Dan moet alles werken.

Succes:thumb:
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_03 May. 07 12.40.jpg
    ScreenHunter_03 May. 07 12.40.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 27
Dat de bodyshop werkt is niet zo vreemd, daar heb je namelijk geen CD voor nodig. Ik heb namelijk originele Sims (compleet Sims 1 + Sims 2) en voor bodyshop is geen CD nodig. Die wordt ook niet geïnstalleerd als je dat niet wilt, maar kun je misschien een screenshot posten van de map van de download of eventjes de bestandjes noemen?
Misschien werkt het wel als je enkele daarvan naar de C-schijf kopiëert, maar dat weet ik niet zeker. Vraag dat beter aan professionele game-downloaders, want ik koop mijn games vaker vanwege dit soort problemen.. :D

Edit:
Sorry, mijn fout. Ik had de screenshot niet gezien, maar oké. Heb je alle tekstdocumenten goed doorgelezen?
 
Laatst bewerkt:
Crack zat erbij maar daar zit een exe en een mir bestand in maar als ik die kopier naar mijn d schijf dan doet ie nog niets.
ik heb er 2 afbeeldingen bij gedaan kun je zien waar ik het over heb.:thumb:

Dat klopt, je zult de crack moeten plakken over het originele .exe bestand en deze bevind zich niet waar je de crack nu hebt geplakt.\

De exe die je moet overschrijven zit in de map TSbin van het spel. Als je de crack daar plakt zal je de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Pas als dat gebeurd zit je goed en kan je spelen.
 
Dat de bodyshop werkt is niet zo vreemd,


heb hier een paar tekst documenten die je normaal ook ziet.

en heb in verkenner de mappen even gescreaned.
 

Bijlagen

  • properties.txt
    90 bytes · Weergaven: 29
  • filelist.txt
    86,3 KB · Weergaven: 12
  • readme.txt
    30,2 KB · Weergaven: 18
  • ScreenHunter_01 May. 07 12.58.jpg
    ScreenHunter_01 May. 07 12.58.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 44
  • ScreenHunter_02 May. 07 12.58.jpg
    ScreenHunter_02 May. 07 12.58.jpg
    22,3 KB · Weergaven: 29
nog meer :shocked:
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_03 May. 07 12.59.jpg
    ScreenHunter_03 May. 07 12.59.jpg
    82,1 KB · Weergaven: 38
  • ScreenHunter_04 May. 07 12.59.jpg
    ScreenHunter_04 May. 07 12.59.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 28
  • ScreenHunter_06 May. 07 13.00.jpg
    ScreenHunter_06 May. 07 13.00.jpg
    53,8 KB · Weergaven: 33
  • ScreenHunter_08 May. 07 13.01.jpg
    ScreenHunter_08 May. 07 13.01.jpg
    45,2 KB · Weergaven: 28
  • ScreenHunter_05 May. 07 13.00.jpg
    ScreenHunter_05 May. 07 13.00.jpg
    23,5 KB · Weergaven: 31
dat klopt die zit erin jha maar ook al gedaan maar ook dat doet het niet
:shocked: ik zeg toch ben met einde raad kwijt :mad:

ik ******* hem er weer ff opnieuw eraf en instaleer weer opnieuw.

Dat klopt, je zult de crack moeten plakken over het originele .exe bestand en deze bevind zich niet waar je de crack nu hebt geplakt.\

De exe die je moet overschrijven zit in de map TSbin van het spel. Als je de crack daar plakt zal je de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Pas als dat gebeurd zit je goed en kan je spelen.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, je zult de crack moeten plakken over het originele .exe bestand en deze bevind zich niet waar je de crack nu hebt geplakt.\

De exe die je moet overschrijven zit in de map TSbin van het spel. Als je de crack daar plakt zal je de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Pas als dat gebeurd zit je goed en kan je spelen.


Het is de TSbin map en niet csbin

Heb je nu inmiddels al de crack geplakt waarbij je de melding krijgt of je de oude wilt vervangen? Zo ja wat gebeurd er nu als je het spel start?

Heb je al die andere geplakte cracks die niet op de juiste plaats staan weggehaald?

Heeft het spel zich geupdate voor je de crack plakte? Want dan zal je op zoek moeten naar de crack die bij de geupdate versie van het spel hoort en daar mogen we je niet mee helpen helaas.
 
Laatst bewerkt:
Ja TSbin klopt gebeurd nog niet veel vraagd om de goede cd.

ja heb ik op de juiste plek neer gezet ik heb niets weggehaald.

en nee ik kan niet updaten.

heb hier onder voortgang van de instalatie
een paar foto's
http://s156.photobucket.com/albums/t27/tuninggirl4life/instalatie/
Het is de TSbin map en niet csbin
Zo ja wat gebeurd er nu als je het spel start?

Heb je al die andere geplakte cracks die niet op de juiste plaats staan weggehaald?

Heeft het spel zich geupdate voor je de crack plakte?
 
Als je zeker weet dat je de crack juist hebt geplaatst, dus met de mededeling of je de oude wilt vervangen, dan hoor je deze melding niet te krijgen.

Aan de foto's van de installatie hebben we niet veel. Het gaat hier puur en alleen om de foutmelding dat de juiste cd geplaatst moet worden. Ik ga er dan ook van uit dat het probleem niet bij het spel ligt maar bij het juist plaatsen van de crack.

Zoek eventueel op internet een andere crack en kijk of die werkt. Probeer anders het spel eens op te starten met behulp van de mini-image, ook mounten met daemon.
 
probeer wel wat thnx

Als je zeker weet dat je de crack juist hebt geplaatst, dus met de mededeling of je de oude wilt vervangen, dan hoor je deze melding niet te krijgen.

Aan de foto's van de installatie hebben we niet veel. Het gaat hier puur en alleen om de foutmelding dat de juiste cd geplaatst moet worden. Ik ga er dan ook van uit dat het probleem niet bij het spel ligt maar bij het juist plaatsen van de crack.

Zoek eventueel op internet een andere crack en kijk of die werkt. Probeer anders het spel eens op te starten met behulp van de mini-image, ook mounten met daemon.
 
thanx!
ik had hetzelfde probleem, mijn sims 2 wilde niet opstarten maar ik heb het ooit wel kunnen spelen.
van alles geprobeerd, bij mijn laatste poging maar in het engels geïnstalleerd ipv nederlands, en de crack over het eigenlijke bestand heengezet en nu doet hij het weer:D
alleen een probleempje ik kan geen huizen bouwen. dit kon ik hiervoor ook niet, heeft iemand tips?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan