Elze Lammerts
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mrt 2008
Hallo met z'n allen...........
We hebben een probleem met de Franse laptop.
Een mini laptop. Acer Aspire One. Windows XP home versie.
Met deze laptop zitten we in de camper in zuid Marokko.
Internet via een dongel van Maroc Telecom.
Wie kan ons helpen met de oplossing ?
Aldoor komt het volgende tevoorschijn uit onderste balk :
Périphérique USB non reconnu (USB omgeving wordt niet herkend)
L'un des périphériques USB reliés à cet ordinateur a mal fonctionné et Windows ne le reconnait pas.
Cliqueuz sur ce messge pour afficher de l'aide.
In het hulpprogramma kom ik niet verder. 'k Begrijp niet en zie niet op het scherm hoe ik verder moet............
Apparaten beheer zie ik ook niet wat ik moet doen..............
In het apparaatbeheer heb ik een USB poort, die niet gekend wordt.
Deze heb ik gedéactiveerd.
Verder heb ik de Microsoft support nagelezen. Alle USB poorten gedéïnstalleerd, Laptop uitgezet en weer opnieuw geactiveerd. Ook de onbekende USB périphérique was weer aanwezig, daarna dus gedéactiveerd. Een een rood kruis erdoor................
Dat de dongel wat mankeert, geloof ik niet. Dit bericht gaat ook weg via de dongel............Het is eerder de kabel........maar er is hier geen 10 m. nieuwe kabel te verkrijgen................
Maar zelfs ZONDER USB stick of kabel was het een geplop van hier tot ginder.............met het blok onder in beeld..........
USB\VID_0000&PID_0000\5&20973699&0&1
Deze kreet staat bij de details............misschien zegt dit iemand iets ?
de rest van de mogelijkheden moet goed zijn, volgens de gegevens............na controle.
Goed, daarna ben ik naar CCleaner gegaan en heb bij "gereedschappen" op "systeemherstel gedrukt", dit heeft niet afdoende geholpen.
Af en toe komt het nog te voorschijn.
Als iemand een afdoende oplossing heeft ...............?
In nieuwsgierige afwachting groet ik jullie vanuit Tata, zuid Marokko.
Laus en Elze.
We hebben een probleem met de Franse laptop.
Een mini laptop. Acer Aspire One. Windows XP home versie.
Met deze laptop zitten we in de camper in zuid Marokko.
Internet via een dongel van Maroc Telecom.
Wie kan ons helpen met de oplossing ?
Aldoor komt het volgende tevoorschijn uit onderste balk :
Périphérique USB non reconnu (USB omgeving wordt niet herkend)
L'un des périphériques USB reliés à cet ordinateur a mal fonctionné et Windows ne le reconnait pas.
Cliqueuz sur ce messge pour afficher de l'aide.
In het hulpprogramma kom ik niet verder. 'k Begrijp niet en zie niet op het scherm hoe ik verder moet............
Apparaten beheer zie ik ook niet wat ik moet doen..............
In het apparaatbeheer heb ik een USB poort, die niet gekend wordt.
Deze heb ik gedéactiveerd.
Verder heb ik de Microsoft support nagelezen. Alle USB poorten gedéïnstalleerd, Laptop uitgezet en weer opnieuw geactiveerd. Ook de onbekende USB périphérique was weer aanwezig, daarna dus gedéactiveerd. Een een rood kruis erdoor................
Dat de dongel wat mankeert, geloof ik niet. Dit bericht gaat ook weg via de dongel............Het is eerder de kabel........maar er is hier geen 10 m. nieuwe kabel te verkrijgen................
Maar zelfs ZONDER USB stick of kabel was het een geplop van hier tot ginder.............met het blok onder in beeld..........
USB\VID_0000&PID_0000\5&20973699&0&1
Deze kreet staat bij de details............misschien zegt dit iemand iets ?
de rest van de mogelijkheden moet goed zijn, volgens de gegevens............na controle.
Goed, daarna ben ik naar CCleaner gegaan en heb bij "gereedschappen" op "systeemherstel gedrukt", dit heeft niet afdoende geholpen.
Af en toe komt het nog te voorschijn.
Als iemand een afdoende oplossing heeft ...............?
In nieuwsgierige afwachting groet ik jullie vanuit Tata, zuid Marokko.
Laus en Elze.