• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hulp bij draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboxtim

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Hallo,

In het bijgevoegde plaatje is mijn draaitabel te zien. De dikgedrukte combinatie van woorden zijn problemen. De onderliggende weergegeven zaken (Opzool, Zwikkerij en Logistiek) zijn afdelingen. Ik wil graag dat alleen de dikgedrukte combinatie van problemen weergegeven wordt wanneer het zich voordoet op minimaal 2 afdelingen.

Is dit op de een of andere manier mogelijk?

mvgvoorbeeld draaitabel.png

Ik wil hier gewoon weten of ik een draaitabel kan filteren op een bepaald iets

Sleep de 'Aantal van Faal...' van Rijlabels naar Waarden.

Jammer dan.

Mijn reactie is bedoelt tegen het kortaf zijn van antwoord geven.
Succes ermee.

Ik geef gewoon antwoord op je suggestie dat het niet de oplossing is..

Dat zal, ik zie het aan je reacties.
Als jij afhankelijk bent van iemand anders zou ik me toch wat anders opstellen.
Zelf weten, 't is maar een hint.

bedankt voor je hulp. Echter heb ik er nu artikelnummers toegevoegd in de pagina.

Hoe kan het dat het rood omcirkelde niet de optelsom weergeeft van wat in het blauw omcirkelde staat

voorbeeld5.png

Bekijk bijlage voorbeeld5.xlsx

Ik heb het probleem gevonden. Door de filter geeft hij alleen de artikelnummers weer die op minimaal 2 afdelingen voorkomen. Maar ik wil juist dat dat niet uitmaakt. Ik wil alleen de problemen weergeven die op minimaal 2 afdelingen voorkomen. Vervolgens moet dit niet van toepassing zijn op de artikelnummers, alleen op de problemen die vetgedrukt zijn

voorbeeld draaitabel.png

In feite zoals bij het begin wil ik alleen problemen weergeven die zich voordoen op minimaal 2 afdelingen inherent aan hoevaak artikelnummers hierbinnen zich voordoen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan