• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij een combinatie van Datavalidatie, Vert.zoeken en afbeeldingen gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pollepel69

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
1
Gegroet beste mensen,

Ik zit met een moeilijk probleem waar ik na lang zoeken de hoop opgegeven heb maar probeer het hier toch eens.

Ik wil een databestand aanleggen van verschillende producten. Dit bestand kan later gebruikt worden door een operator die alle verzamelde gegeven automatisch bij een bepaalde selectie tevoorschijn ziet komen. Ook de afbeelding van het product dat hij wenst te bekijken.
Help1.JPG
Hier is de opmaak te zien van een deel van het selectie sjabloon.
In het blauwe vak kan een selectie gemaakt worden tussen allerlei producten. Wanneer er een product geselecteerd wordt komen alle gegeven d.m.v. Vert.zoeken automatisch in de grijze vakken ingevuld. Nu wens ik ook dat bij elk product de betreffende foto mee wordt veranderd. Deze foto bevindt zich op een ander tabblad zie bijlage 2
Help2.jpg
Hier komen alle foto's van alle producten in dezelfde kolom onder elkaar.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem zou kunnen aanpakken?

Met vriendelijke groeten.

Pol
 
Hallo

d.m.v. combobox en hyperlink??

voorbeeldje doet wonderen en geen printscreen o.i.d. Voorbeeldje wel ontdoen van gevoelige info.

mvg Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan