• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij een gestapelde kolomgrafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

daanblaauwgeers

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Berichten
42
Hallo forumleden,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.

Ik wil graag een grafiek maken die uit een gestapelde kolom en een gewone kolom bestaat. Ik kom er zelf niet uit. Misschien kan het uberhaubt niet, maar ik dacht probeer het in ieder geval hier even. Ik kan een vergelijkbaar probleem ook niet terugvinden in de zoekfunctie. In de bijlage probeer ik verder uit te leggen wat ik precies zou willen.
Alvast bedankt voor een reactie !!

Groet

Daan
 

Bijlagen

  • grafiek.xls
    17 KB · Weergaven: 40
Hoi Richard,

Niks, ik heb de andere vraag op niet opgelost gezet en de vraag opnieuw geplaatst met een betere TITEL. Ik heb dit gedaan omdat ik het berichtje 'Tips om de helpers van deze sectie van dienst te zijn' had gelezen. Op basis daarvan vond ik de eerder verzonnen titel niet heel sterk.


GR. Daan
 
Met een primary en secundaire as krijg je dit resultaat.
 

Bijlagen

  • grafiek-2.xls
    22 KB · Weergaven: 82
Hoi Richard,
Niks, ik heb de andere vraag op niet opgelost gezet en de vraag opnieuw geplaatst met een betere TITEL. Ik heb dit gedaan omdat ik het berichtje 'Tips om de helpers van deze sectie van dienst te zijn' had gelezen.
GR. Daan

Zover had ik nog niet gekeken :)
Ben blij dat het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan