Hulp bij en Beoordeling van Website

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansVol

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Hallo.
Ik beheer naar beste weten de website www.Bush-Budgies.net.
Wie wil en kan vakkundig oordeel geven over de hele opzet en goede raad of daadwerkelijke hulp als er iets verbeterd kan worden.
Omdat we overal de naam Budgerigar of Budgie gebruiken komt de site niet duidelijk als er gezocht wordt op parkiet, grasparkieten en alle afleidingen in die richting. Wie helpt ons dat te verbeteren.
.
Alvast bedankt
Hans bijnaam Budgie

Hansvol,
Begin eens met in de title van de paginas het volgende te plaatsen
Code:
<title>Grasparkieten | Parkieten | Kweken | Vogels | Mutaties | Kweken |</title>
Als je eventueel nog andere trefwoorden hebt kun je die ook plaatsen. En verwacht nu ook niet dat je morgen op de eerste plaats zal staan in google.Dat kan enkele weken duren voor U gevonden wordt.
Je kan ook je site aanmelden bij enkele zoekmachines zoals google, Yahoo enz.
Ook kan je in de head van iedere pagina het volgende plaatsen
Code:
<meta name="description" content="Grasparkieten kweken  in zijn natuurlijkste vorm een  goede vrijetijdsbesteding" />
<meta name="keywords" content="Grasparkieten, Parkieten, Kweken, Vogels, Mutaties " />
En voor de Engelse Site alles in het engels plaatsen.
groetjes
defietser

Laatst bewerkt:
trefwoorden

Eerste vraag: wat vind je van de site?

En over trefwoorden: ja, dat is het algemene antwoord en dat vind je in alle boeken.

Maar juist bij Google werkt het zo niet. Hun zoeksoftware leest de eerste pagina's en bepaalt daaruit zelf welke woorden het belangrijkste zijn. Juist om te voorkomen dat men door treftwoorden allerlei verkeerde sites aanbeveelt en de lezer op een ongezenste site brengt.

Hans

Laatst bewerkt:
HansVol,
De site ziet er goed uit veel info
Hun zoeksoftware leest de eerste pagina's en bepaalt daaruit zelf welke woorden het belangrijkste zijn
Je hebt het antwoord hierboven, maak een pagina met veel trefwoorden als indexpagina en klaar is kees.
Ik heb een website www.defietser.net in de title van mijn indexpagina staat het woord Leiedal als in ik google het zoekwoord Leiedal plaats dan vindt ik mijn site terug op de derde pagina.
Met als eerst lijn de title van mijn index pagina en in vet het woord Leiedal, kijk je dan In Cache dan zie je waar het trefwoord staat in de pagina.
Zodus mijn vorig antwoord wil zeggen zelfde trefwoorden in de title en in de index pagina plaatsen en afwachten.
Veel succes.
defietser

Nou ja

Allereerst bedankt Fietser

Maar het valt me tegen dat er zo weinig DAADwerkelijke hulp werd aangeboden en geen inhoudelijk oordeel over de site kan worden gegeven.
Ga me nou niet vertellen dat deze site het absolute ideaal vertegenwoordigt, er zijn zeker allerlei punten te verbeteren.

Hans

HansVol,
Ik heb zojuist het trefwoord parkietenliefhebbers, die op uw index pagina voorkomt in google gezet. Je komt er uit op de 2de ik zeg wel de 2de pagina. Dat is dus op de 14de plaats van 264 met het volgende:
Startpaginavan parkietenliefhebbers,. die als hobby hebben het kweken van grasparkieten en dan grasparkieten zo veel mogelijk in de oorspronkelijke wildvorm ...
www.bush-budgies.net/ - 4k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren
ik denk dat dat niet slecht is. Het grootste nadeel dat je hebt is de naam van je site, niemand zoekt op bush-budgies. En nog iets de naam van je index pagina
Code:
<TITLE>Startpagina</TITLE>
Maak daar eens
Code:
<TITLE>Grasparkieten en parkietenliefhebbers </TITLE>
Dan ook al enkele plaatsen winst op leveren. en dan als laatste de tips die je gegeven hebt wat betreft
Begin eens met in de title van de paginas het volgende te plaatsen.

Code:
<title>Grasparkieten | Parkieten | Kweken | Vogels | Mutaties | Kweken |</title>Als je eventueel nog andere trefwoorden hebt kun je die ook plaatsen. En verwacht nu ook niet dat je morgen op de eerste plaats zal staan in google.Dat kan enkele weken duren voor U gevonden wordt.
Je kan ook je site aanmelden bij enkele zoekmachines zoals google, Yahoo enz.
Ook kan je in de head van iedere pagina het volgende plaatsen
Code:
<meta name="description" content="Grasparkieten kweken in zijn natuurlijkste vorm een goede vrijetijdsbesteding" />
<meta name="keywords" content="Grasparkieten, Parkieten, Kweken, Vogels, Mutaties " />En voor de Engelse Site alles in het engels plaatsen.
Daar vindt ik niets van terug op index pagina. Zo gaat je zeker niet stijgen in de ranking
groetjes
defietser

Bedankt !!!

Bedankt Fietser.
Eerste plaats in volgende Tour de Hulp
Ik zal deze week een tijdje achter het scherm gaan zitten, maar we zijn ook bezig met een verbouwing in huis.
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan