• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij Excel Formulier voor Tankinhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

AbbieDorr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2010
Hallo Allemaal,
Ik ben hier al een tijdje mee bezig en het wil niet lukken. ik ben absoluut niet handig met macro's dus ik probeer alles te doen met een extra werkblad, maar ik loop elke keer vast. Ik ben benieuwd wat jullie er van kunnen maken.
Goed:
In het bijgevoegde bestand staat een lijst met getallen Linkerkant is het niveau van een tank in meters, boven is de hoek waaronder de tank zich bevind (de hoek van het schip) en de rest is tank inhoud in m3. Wat ik voor elkaar wil krijgen is dat als ik een niveau in toets dat hij berekent wat dat is maar dat hij ook rekening houd met de hoek van de tank. Hij moet dus interpoleren. En dat krijg ik dus echt niet voor elkaar.

Punt is dat dit niet de enige gegevens lijst is er zijn er meerdere, Die voer ik later wel in.
Graag zie ik wat jullie er van kunnen maken.

Ab

Bijlagen

Dank Je

Ja dit begint er op te lijken, maar de sounding is nu alleen te verkrijgen in stappen van 5 cm waar dat eigenlijk 1 cm zou moeten zijn. Kun je daar nog iets mee?

Ja dit begint er op te lijken, maar de sounding is nu alleen te verkrijgen in stappen van 5 cm waar dat eigenlijk 1 cm zou moeten zijn. Kun je daar nog iets mee?

Kijk op het tabblad Leak Oil in kolom A. Daar is er tevens een benoemd bereik dat dient voor de data validatie.

Bijlage in post #2 aangepast aan wat ik denk dat je bedoelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan