hulp bij formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

trix

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
117
best mensn van het forum
Ik heb de afgelopen tijd veel problemen en fouten met mijn computer gehad en heb besloten om hem opnieuw te installeren
Ik heb een Packard Bell ,Windows XP, twee harde schijven
Ik heb de comp opgestart met de master cd die ik bij het eerste gebruik heb gemaakt en vervolgens afgewacht. Helaas is de cmputer niet geformateerd zoals ik verwacht had. Er staan nog steeds programma's op plus blijft hij ook nog eens hangen in een bepaald scherm
De reden is volgens mij omdat hij nog niet schoon is ( van alle fouten)
Ik zou hem dus graag willen formateren en daarna met de master cd willen opstarten maar ik weet niet of dat wel kan. En hoe moet je formateren
Kan iemand mij hierbij helpen
Ik heb overal afgelopen dagen backups van gemaakt dus wat dat betreft mag alles eraf. Windows systeemherstel gaat trouwens bij mij maar tot begin januari en ik zou hem terug willen zetten tot vorig jaar september dus das ook geen optie
 
Als het goed is!heb je bij deze Pc een "recovery cd" gekregen,met daarop de windows en driver van de Pc......en een boekje met daarin de beschrijving hoe te handelen.

Vaak moet je opstarten met de recovery cd en op een F toets drukken,heb je dit boekje en deze cd nog!
 
Op internet kun je killdisk downloaden en je pc daarmee formateren.
Hij maakt alles schoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan