• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij formules

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theunie1965

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2018
Hallo

Sorry ik heb al goede hulp gehad hier waar ik ook echt dankbaar voor ben.

Nu heb ik geprobeerd veel op google te vinden maar toch gebrek aan kennis van excel en vooral het begrijpen van de formules kom ik er gewoon weg niet uit.

Het bestand is nu zo als ik het graag wil hebben maar zou aub iemand naar de formules kunnen kijken en als ik al de eerste rij percent heb en weet wat ik moet doen doe ik de rest zelf proberen aan te passen.

Het probleem, is bij de ene cel in een rij of kolom geeft hij andere dingen weer als in de zelfde kolom en cel op een andere plek ik denk dat ik al fouten maak met het groter en kleiner teken
hij moet gewoon bij. pinkies beginnen een week later fuzzie enz enz zolang ik er maar niets uit haal moet na de week alles naar de volgende kolom gaan wat betreft aantal.

Ook kom ik er maar niet achter de formule om in Bijvoorbeeld kolom F cel 4 de aantal jongen te zetten watten kolom L 2 en L3 nu staan dat verandert steeds en kan een rij leeg gemaakt worden of er juist eentje erbij
dus ik denk dat hij op Kolom H en L iets moet berekenen in de formule.

Graag jullie hulp want ik zou het zeer op prijs stellen als het bestand echt betrouwbaar is het gaat om de dieren

Gr Theunie

Bijlagen

Je vraag (en je bestand) zijn in ieder geval voor mij volkomen onbegrijpelijk, en ik denk voor meer mensen.
Het probleem, is bij de ene cel in een rij of kolom geeft hij andere dingen weer als in de zelfde kolom en cel op een andere plek ik denk dat ik al fouten maak met het groter en kleiner teken hij moet gewoon bij. pinkies beginnen een week later fuzzie enz enz zolang ik er maar niets uit haal moet na de week alles naar de volgende kolom gaan wat betreft aantal.
Ik heb deze zin nu een paar keer door Google Translate gehaald, maar geen enkele taal die ik als basis gebruik geeft een fatsoenlijke vertaling naar Nederlands. Wat staat hier, en vooral: wat wil je nu helemaal? En ik kolom F staat geen enkele formule, maar wel her en der (F6, F7) wat ingevulde getallen die ik nergens terug zie in die rij.
Dus wát moet er nu wáár worden berekend? Graag een duidelijke omschrijving en voorbeeld. En wie is de"hij" in de zin "bij de ene cel in een rij of kolom geeft hij andere dingen weer"? Zit er iemand anders stiekem achter de computer alles te slopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan