Hulp bij het kiezen van videokaart?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeytjee

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Heej ik heb even een vraag je voor de professionals hier onder ons:cool:

Ik ben nu op zoek naar een nieuwe videokaart voor min pc maar doordat het er zoveel zijn weet ik niet welke ik moet kiezen:confused:
ik speel vooral Half Life 2 op laagste resolutie en dat bevalt me nu niet echt meer..
Mijn PC:
Amd 3200+
1gb ddr binnekort 2 gb
160 gb harde schijf
Nvidia GeForce 6200 Turbo 256 Mb PCI-E
350 Watt voeding

Alvast bedankt

MT

hoi

ff paar vraagjes.

wil je een goede of een zeeeer goede videokaart.
heb je een budget ervoor?
speel je veel games en met name de zwaardere of game je gemiddeld?

wil je nieuw of mag 2dehands

Wat is je budget? Anders kan je voor een 8800gtx blabla gaan maarja gaat je wel 400 euro kosten.

Wil je alles op high of is medium goed?

PS: heb niet echt veel verstand van videokaarten maar dit soort info is echt noodzakelijk.

ik heb een budget van 150 euro dus 400 euro is wel teveel xD
Ehm nieuw of tweedehands maakt mij niet uit zolang hij het maar doet!
En in de toekomst wil ik wel spellen spelen zoals Crysis denk ik :D

MT

ik heb een budget van 150 euro dus 400 euro is wel teveel xD
Ehm nieuw of tweedehands maakt mij niet uit zolang hij het maar doet!
En in de toekomst wil ik wel spellen spelen zoals Crysis denk ik :D

MT

Waarom 2dehands Voor 150 heb je wel een Goeie kaart hoor .
!

Welke kast heb je precies? Kunnen we even kijken hoe hoog die precies is en wat er dus in past.

Welke kast heb je precies? Kunnen we even kijken hoe hoog die precies is en wat er dus in past.

Ik heb zo'n kast:
compaq-presario-sr1000-desktop-pc-series_190x170.jpg

Afmetingen (b x d x h)
182 x 420 x 390 mm

Dat is geen mATX kast maar een mini kast, de m in mATX staat (over het algemeen) voor micro ook wel half height kasten. In jouw kast gaat gewoon iedere videokaart passen die je kunt vinden, qua afmeting dan wel.

Dat is geen mATX kast maar een mini kast, de m in mATX staat voor micro ook wel half height kasten. In jouw kast gaat gewoon iedere videokaart passen die je kunt vinden, qua afmeting dan wel.

Oké dan! Maar welke videokaart is dan aan te raden?

MT

wil je dx10 of dx9
bij dx9 zou ik voor de sapphire 1950pro
voor dx10 zou ik niet voor een 8600gt of gts gaan dit is namelijk geen dx10 gamers kaart.
als je op dx10 wilt gamen word een 8800gts 320mb minimaal aangeraden.

Dat is geen mATX kast maar een mini kast, de m in mATX staat (over het algemeen) voor micro ook wel half height kasten. In jouw kast gaat gewoon iedere videokaart passen die je kunt vinden, qua afmeting dan wel.

Ik denk niet dat dat helemaal waar is. Een 8800GTX is rond de 30cm als ik me niet vergis dus dat gaat niet werken. Maar met zijn budget heb je gelijk.

Ik denk niet dat dat helemaal waar is. Een 8800GTX is rond de 30cm als ik me niet vergis dus dat gaat niet werken. Maar met zijn budget heb je gelijk.

Wil niet zeuren hoor, maar de kast is 420mm diep, daar past dan echt wel een 300mm kaart in.

Dus de Saphire 1950Pro is de beste keuze? zijn jullie het daar mee eens :P

MT

Edit: 512 of 256 Mb?

is deze ook goed: De Nvidia 8600Gt:
[URL="http://www.mycom.nl/Products/View/ASUS_EN8600GT_SilentHTDP512M/152477.aspx.aspx[/URL]

HEE DIE HEB IK OOK :thumb: Hij is inderdaad niet Groot maar ik denk dat hij er wel inpast!

e respect man :D en ik zie je woont ook in A'dam :P

Oke en nu weer ontopic

welke wordt het nVidia Geforce 8600gt OF Ati 1950PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan