Hulp bij het samenstellen van een Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jensyo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2011
Ik zou graag wat advies kunnen gebruiken bij het samenstellen van een nieuwe computer.
Op de website van Gamepc.nl kan je dus kiezen uit 2 computers budget pc en Game pc. Maar mijn probleem is nu: "Is het misschien mogelijk om de Budget pc gelijk te stellen Qua snelheid en grafische mogelijkheden met de Game pc in het behuizing van de Budget pc?" Dit voornamelijk omdat ik de behuizing mooier vindt. De computer gaat gebruikt worden voor het spel World of Warcraft, met ultra settings. Overigens, misschien hebben jullie een advies om een andere computer te nemen dan die van Gamepc. Mijn budget licht rond de €700.

Extra informatie:
-Computer liefst zo stil mogelijk (beetje geluid is toelaatbaar)
-Computer het liefst in elkaar laten zetten door de winkel
-De computer wordt voornamelijk voor WoW en Itunes gebruikt met de daarbij komende programma's als Skype.

Alvast heel erg bedankt,

Jens

Laatst bewerkt:
in elkaar gezet en wel ;-) Je kan eventueel wat besparen op de voeding en de grafische kaart, maar dat zou ik niet doen. Dan kan je ook nog andere leuke spellen spelen ;-)

Edit: Link verwijdert

Laatst bewerkt:
Zo'n duur moederbord is nergens voor nodig!

- Er zit hier een betere videokaart in
- Snellere HDD
- Betere processor

Klik

@Larszzie, je kast vond ik wel mooi:P
@Jensyo, voor een echt stille kast raad ik een aftercooler aan ipv de stockcooler, als je 35 euro meer wilt uitgeven heb je een stille koeler erin zitten (Scythe Mugen 2 rev b)

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp dat gamepc.nl niet doen maar Azerty? en die zetten dan de pc in elkaar en installeren hem?

@Jensyo ik zou inderdaad je pc niet bij gamepc.nl kopen, maar lekker zelf (laten) samenstellen. Eventueel bij Azerty ;-)

@wilmervdb Je hebt gelijk. Ik had hem gefilterd op ATX, maar toen kwamen er maar een aantal moederborden uit en dit was een van de goedkoopste. Viel me ook op. Dan houd je inderdaad veel geld over voor een (veel) betere grafische kaart :-P

Edit: Ik heb de kast thuis zelf ook staan en het is een super kast voor niet al te veel geld!

Laatst bewerkt:
Stel ik gebruik een door jullie sammengestelde computer moet ik dan nog wat dingen controleren? En hoe gaat het dan in zijn werk? Ik ben namelijk gewend dat ik naar de Mediamarkt ga en er daar dan eentje mee neem.

Laatst bewerkt:
Je kan gewoon op bestellen klikken en dan moet je het voor de rest zien als een "online" mediamarkt ;-)
Azerty controleert alles voor je. Dus daar hoef je je niet druk om te maken. Ze sturen de computer gewoon naar je op. Het enige waar je nog even aan moet denken is dat je Windows erop moet installeren (of iets anders natuurlijk)

Had je al wel door dat je een Socket 1155 processor en een Socket 1156 moederbord in de samenstelling hebt staan?
Dat gaat niet werken...

Had je al wel door dat je een Socket 1155 processor en een Socket 1156 moederbord in de samenstelling hebt staan?
Dat gaat niet werken...
Ik had het idd gezien. Niet zo netjes! dat verklaard ook waarom de prijs voor mij zo hoog uitviel. Ik heb in alle haast 1156 aangeklikt in plaats van 1155.
Nogmaals excuses!, maar we waren al tot de conclusie gekomen dat het de opstelling van
wilmervdb beter was ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan