• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij het zoeken naar een planning/verantwoording

Status
Niet open voor verdere reacties.

lievedonne

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2010
Beste,
Ben al een tijdje aan het grasduinen door de topics in dit Excel Forum op zoek naar een oplossing voor een planning en verantwoording van uren ineen.
ik zie mogelijkheden voorbij komen, maar vind het ook erg lastig om met de titels van de vragen een juiste vorm te vinden.
Is er iemand die misschien vanuit de beantwoording van een eerdere vraag een thread weet die onderstaande wensen beantwoord?

- per project wil ik een aantal uren kunnen begroten.
- aan de hand van een soort kalender wil ik deze uren plannen en daarna verantwoorden
- bij de verantwoording kan tekst worden toegevoegd zodat helder is waaraan de tijd is besteed
- de uren moeten bijgehouden worden zodat inzichtelijk is wanneer en hoeveel uren zijn ingezet per project.

Het is nogal een vraag, maar ik weet zeker dat dit onderwerp al eens de revue is gepasseerd; ik moet het alleen nog maar vinden..
Dus als je vanuit het verleden/heden een thread weet, ik houd mij aanbevolen!

Groet, Hans

Ik zou gewoon zelf starten met het maken van een opzet.
Als je tegen specifieke dingen aanloopt, wordt het makkelijker zoeken op het forum en kun je misschien gerichte vragen stellen.

Misschien een voorzetje? Ook van dit forum, weet niet wie de auteur is, heb er wel iets bij gemaakt.

Bijlagen

Beste MvdVlist,

Dat is een goed begin! ik ga ermee stoeien en kom dan zeker bij de suggestie van JVeer, met specifieke vragen!

Voor nu dank aan beiden voor de reacties!

Groet, Hans

OK, succes er mee. Zoals je ziet, heb ik bijna alles beveiligd, om te voorkomen dat de formules overschreven worden. Alleen de velden die je gebruikt om data toe te voegen
moet je vrijgeven...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan