hulp bij instellen tv-kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

haveacoke

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Beste,

ik ben momenteel mijn tv-instellingen van mijn laptop aan het instellen.
Het probleem is dat ik niet echt goed weet wat ik moet doen.
Zou iemand mij kunnen helpen ?

mvg

Arne S

Het ligt vooral natuurlijk aan de tv-ontvanger die je hebt aangesloten: DVB-C (coax), DVB-S(2) (satelliet), DVB-T (via zendmasten) of natuurlijk een internetstream.

Ik heb een tv-kaart dat dvb-T ondersteund. Ook analoog, maar dat is iets minder interessant .

Met welk programma wil je de instellingen maken? Met Mediacenter of met het bijgeleverde programma?

Met windows media center. Er was trouwens geen bijgeleverde software. Het probleem is. Ik krijg het tv-signaal ingesteld, (Hij vindt tijdens het zoeken zenders etc.) , maar als ik wil kijken, heb ik geen beeld. Ook geen geruis.

Bij het instellen heb je de optie: Antenne, kabel of satelliet. Ik moet antenne nemen ?

Groeten

Ja, in principe wel. Maar probeer voor de zekerheid ook maar de andere 2.
Wat ik eigenlijk als eerst had moeten vragen: wat is het merk + typenummer van de stick?

averMedia H339 Hybrid Analog/DVB-T

Kabel is analoog, niet ? Het werkte allessinds niet. en satelliet ging ook niet.

Dit haal ik van de site van Dell, misschien kan je er iets mee? Kan je misschien Media Center updaten?

"Videobron niet correct ingesteld. - Controleer of de correcte videobron (tuner, composiet of S-video) is geselecteerd in de softwaretoepassing. Sluit de toepassing af en start de computer opnieuw."

Ik ben nu mijn media center terug aan het instellen, maar dan met kabel. Heb even de kabel van mijn televisie in mijn laptop gestoken, hopelijk werkt het dan al. Anders is het iets met de kaart zelf.

Al bedankt voor de reacties. Zal straks de opties die jij geeft nakijken

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan