Hulp bij laptop kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sergiusz33

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Hoi,

Ik had een vraag over deze laptop HP Pavilion dv6-6b41ed

Is deze laptop sterk genoeg om games te draaien?
Best wel zware games zoals MW3 / Gothic 4 Arcania / Age of Conan
En is de laptop het geld waard?

En waar kan ik deze laptop kopen of op welke site want kan het niet vinden?

help mij A.U.B

Hoi,

Denk dat hij slecht tot niet meer leverbaar daarom kan ik ook niet zien of hij zijn geld waard is ,maar denk dat je daar misschien ook wel blij mee moet zijn is niet echt een game notebook zal je toch meer richting Mss Alienware bv moeten kijken.

Denk dat die spellen wel willen draaien, hetzij mischien niet met de hoogste fps en zeker niet al te soepel.

Hoez ken je geen winkels vinden waar deze laptop nog te krijgen is?

is het echt nodig om een laptop te kopen i.v.m reizen enz? zo niet zou ik een desktop samenstellen op bijv. alternate, ik zie dat je hem wilt gaan gebruiken voor gamen en dan is een desktop echt de beste keus! denk aan later upgraden met nieuwere spellen bijvoorbeeld.. en stel je hebt een laptop van 2 ghz en een desktop van 2ghz zal de desktop vaak beter presteren.. maarja, als je veel reist of van plan bent de laptop vaak mee te nemen dan is de laptop opzicht wel een goede keus:)

Hulp bij laptop

Hoi,

Zou deze laptop kiezen een goede keus zijn

http://www.dell.com/nl/p/xps-15z/pd en dan de versie voor € 1099

voor als ik dit zou doen:

zware games zoals MW3 / Gothic 4 Arcania / Age of Conan

Muziek luisteren / veel interneten / foto's/films bewerken
En veel dingen tegelijk?

Beide topics samengevoegd. Je hoeft niet voor iedere laptop die je gevonden hebt een topic te openen. Daarbij...heeft Modag je hier nog een reactie gegeven.;)

Hoi,

Gezien je wilt gamen is de videokaart vrij belangrijk en die is een stuk minder als in de Asus bv.

Hoi,

Oke is trouwens zilverkleurig maar als je toch er 1100 euro aan wil uitgeven is deze misschien wel een optie

Laatst bewerkt:
je stelt eisen aan een game laptop die totaal niet thuis horen bij een game laptop
een game laptop heeft een dikke koeler voor de videokaart nodig dan zul je altijd te maken hebben met een wat dikkere laptop
als je überhaupt een beetje degelijk wilt kunnen gamen dan zul moeten kijken naar een GTX460M of GTX560M of AMD HD6850M en HD7850M als videokaart als videokaart

ik heb hier wat opties
Toshiba Qosmio X770 deze heeft een GTX560M als videokaart
Medion erazer X6819 deze heeft een GTX570M als videokaart

Laatst bewerkt:
De GE60 is niet dik hoor...

Nhee hoor aleen maar 3.8 cm echt heel weinig

dus niet

Kan iemand mij zeggen hoe dik die medion is?

(Ik wil een laptop die max 3 cm dik is en gwn snel is en zware spellen kan draaien en er mooi uitziet.)

Ik lees net dat die medion 5,6 cm dik is echt niet normaal

Kan iemand voor mij een laptop kiezen?

dit zijn mijn eisen:

Snelle laptop
Moet zware games kunnen draaien (hoeft niet op de allerhoogste kwaliteit) (hoeft ook geen gamelaptop te zijn)
Niet dik max 3 cm
Mooi design
usb 3.0 moet erin zitten
Full HD
Met numeriek toetsenbord
15,6 inch

kunnen jullie een paar laptops linken die aan deze eisen voldoen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is mij ook opgevallen dat dit niet klopt:

Bij Laptopshop staat dat de laptop wel bluethoot heeft en op comcom.nl staat dat de laptop geen bluethoot heeft?

Dit is toch raar???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan