Hulp bij laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duprezz

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Hallo,

Ik ben van plan een laptop te gaan kopen, nu heb ik deze gezien: http://tweakers.net/pricewatch/222831/msi-megabook-gx701-097nl.html

Deze laptop voldoet aan mijn eisen, maar ik vind hem nog al goedkoop voor de specs die er in zitten. Als je andere laptops bekijkt met een vergelijkbare inhoud komen deze toch wel een stukje duurder uit. Wat denken jullie hier van? Is er misschien iets NIET goed aan? Iets wat hem juist zo goedkoop maakt (zoveel verstand heb ik er niet van)

Groeten

vind hem een normale pjs.

ALs de hardeschijf en de videokaar beter waren was die wel goedkoop..

prijs

Naar mijn mening is het de prijs wel waard en is het echt niet ''goedkoop'' voor die laptop. Een prima ding zou ik zeggen!;)

Voor gaming, dagelijkse dingen zoals internetten enzo, maar ook voor zware programma's voor mijn studie. Denk hierbij aan Autocad enz. Ik zit ook aan de samsung eclips r710 te denken. Deze is toch niet beter? Wel dezelfde prijs..

dan zou ik toch kiezen voor een andere laptop...
een snellere harde schijf (7200 RPM) en een betere videokaart...

Waarom zou TS volgens jou een snellere harde schijf moeten kopen?
5400 rpm volstaat hier volgens mij wel.

voor "zware programma's voor mijn studie"
Voor zware proramma's als AutoCAD en Photoshop wrdt er veel gebruk gemaakt van de harde schijf. hoe trager deze is hoe trager het programma is.

Het is maar net aan Duprezz of hij/zij wil werken met trag programma's...

voor "zware programma's voor mijn studie"
Voor zware proramma's als AutoCAD en Photoshop wrdt er veel gebruk gemaakt van de harde schijf. hoe trager deze is hoe trager het programma is.

Het is maar net aan Duprezz of hij/zij wil werken met trag programma's...

Nee dat lijkt me niet. Zou dan niet weten wat ik moet hebben. Kom maar met een voorstel zou ik zeggen. Mijn budget gaat tot de 1500..

Heb inmiddels een keuze gemaakt, het word de ASUS M70VM-7U047C

Bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan