xqlusiveboz
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 jan 2012
- Berichten
- 5
Hallo,
Ik ben een spreadsheet aan het maken met daarin de registratie van vakantieuren. Nu is het volgende het geval:
- medewerkers vanaf 40 jaar krijgen 1 vakantiedag extra
- medewerkers vanaf 45 krijgen 2 vakantiedagen extra
- medewerkers vanaf 50 krijgen 3 vakantiedagen extra
- medewerkers vanaf 55 krijgen 4 vakantiedagen extra
- medewerkers vanaf 60 krijgen 5 vakantiedagen extra
Deze medewerkers komen hier alleen voor in aanmerking als ze minimaal 5 jaar werkzaam zijn bij de organisatie.
In mijn bestand heb ik de geboortedata en data in dienst staan en zou nu graag bij elke medewerken een formulie in willen voeren zodat er, wanneer de desbetreffende medewerker in aanmerking komt voor de extra dagen, het juiste aantal komt te staan.
Kan iemand mij hier mee op weg helpen. Ik ben op dit gebied echt een leek
Alvast bedankt!!
Ik ben een spreadsheet aan het maken met daarin de registratie van vakantieuren. Nu is het volgende het geval:
- medewerkers vanaf 40 jaar krijgen 1 vakantiedag extra
- medewerkers vanaf 45 krijgen 2 vakantiedagen extra
- medewerkers vanaf 50 krijgen 3 vakantiedagen extra
- medewerkers vanaf 55 krijgen 4 vakantiedagen extra
- medewerkers vanaf 60 krijgen 5 vakantiedagen extra
Deze medewerkers komen hier alleen voor in aanmerking als ze minimaal 5 jaar werkzaam zijn bij de organisatie.
In mijn bestand heb ik de geboortedata en data in dienst staan en zou nu graag bij elke medewerken een formulie in willen voeren zodat er, wanneer de desbetreffende medewerker in aanmerking komt voor de extra dagen, het juiste aantal komt te staan.
Kan iemand mij hier mee op weg helpen. Ik ben op dit gebied echt een leek

Alvast bedankt!!