• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp Bij Macro, rij invoegen met behoud formules

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaCh3L

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2013
Dag Allen,

Graag wil ik in bijgevoegd document een rij invoegen tap totaal AT, met behoud van formules en voorwaardelijke opmaak.

Ik ben niet bekend met VBA, maar weet wel dat het hiermee mogelijk moet zijn. Is het ook mogelijk om een knop in te voegen waarop gedrukt kan worden en er dan een rij wordt toegevoegd?
Ik heb wat proberen te stoeien met de gegeven macro's op de website, maar kreeg deze niet aan de praat. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Bijlagen

Dag Gerard en mvw64,

Dankjewel voor jullie antwoord. Dit helpt zeker verder.

Bij het openen van die van jou Gerard, ik krijg foutmelding dat hij de rij invoegen.xls niet kan vinden. Als je op de knop toevoegen drukt terwijl ik op een cel sta.Bekijk bijlage CaseloadMacro's-3Ger.xlsm

Die van jou mvw64 werkt goed. Wat ik krijg in de cel 2e begeleider is de som van het onderstaande formule bij totaal.
Bekijk bijlage CaseloadMacro's-MV.xlsm

Ik weet niet welke makkelijker te verhelpen is, in de bijlage beide documenten met het resultaat. Ik gebruik windows 2010, mocht dit iets te maken hebben met de fouten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan