• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hulp bij maken excel bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

maris73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2019
Ik heb hulp nodig bij het maken van een excel bestand. Iemand enig idee wie ik kan benaderen?

Wat ik nodig heb is een excel bestand bestaande uit drie pagina's om recepten te kunnen samenstellen. Op de eerste pagina zou een soort database moeten komen met daarin de ingrediënten en hun eigenschappen zoals gehalte van suiker, water, vezels etc. Op pagina twee zou ik de benodigde ingrediënten willen kunnen invoeren vanuit de eerste pagina, zodanig dat de eigenschappen ook overgenomen worden. De bedoeling is dat ik door de hoeveelheid van het ingredient te veranderen een goede berekening kan maken van de samenstelling van het recept. Op pagina drie zou het uitgewerkte recept moeten komen te staan.

Mvg Maris

Begin eens met het opzetten van je 'database', niemand hier heeft echt trek om iets op te zetten waarmee de vraagsteller waarschijnlijk niet krijgt wat hij bedoelt. Vervolgens kun je alvast een opzetje maken op blad 2, je gewenste uitkomst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan