• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hulp bij maken filetje

Status
Niet open voor verdere reacties.

citroenveter

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2011
Alle wat in file staat is fictief en dient alleen als voorbeeld.
wat ik zou willen=
vandaag hebben de personen onder A een fout gemaakt ,de fout staat er naast B ,in C staat de persoon waar A bij hoort.
Nu. wil ik een overzicht van wie(A) welke fout(B) heeft gemaakt en bij wie deze hoort(C).en hoeveel keer A welke fout maakt en door wie(c)

Morgen komt er weer een lijst met A-B-C .Hierin kunnen de zelfde namen staan en/of andere namen /fouten
en dit elke dag,

Hoe kan ik elke dag een lijst invoeren waarna exel voor my een totaal overzicht bij houdt met de hierboven genoemde info
zodat ik eind van de week kan zien wie welke fout heeft gemaakt en waar deze bij hoort.
totaal eind van de week
totaal eind van de maand
Daar ik zelf niet verder kom dan super basic Exel ,wil ik jullie om hulp vragen.Bekijk bijlage 329482

ik zou om te beginnen de fouten vastleggen met een daarbij horende datum.

A kan per dag meerdere fouten maken ,dezelfde maar ook andere ,De datum wanneer deze gemaakt zijn is niet relevant.

Maar nu je het zegt, denk ik dat dit belangrijk is voor het week /maand overzicht?.

Tja, je wilt een overzicht per week en per maand. Dan is het wel handig om Excel te laten weten om welke week of maand het gaat ;)

Als je een lijstje maakt met alle relevante gegevens dan is een overzicht makkelijk te maken met een draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan