• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij maken kassasysteem excel OSX.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricoteunisse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2013
Hallo allemaal!!!

Is er misschien iemand die mij zou kunnen helpen met het maken van een kassa systeem in excel?
Ik zelf ben pas begonnen met excel en ben hier niet de beste in. Dus vandaar tot ik jullie hulp in roep!!
Ik heb al van alles gevonden op google maar het is net weer niet wat ik zoek.

Wat ik er in wil hebben,

*Kassabon kunnen maken ( met opties)
- Afdrukken Ja/Nee.
- Optie om bon te bewaren in het bestand zo tot ik hem terug kan het vinden. ( een verwerkingen knop)
-----

* Een blad voor een open rekening te maken (lat) zo tot het mogenlijk is tot mensen op rekening kunnen nemen en tot ik later de bon terug kan vinden.
-----
* voorraadbeheer met inkoopprijs, verkoopprijs, aantal( mocht ik iets op de bon zetten tot het aantal ook omlaag gaan)
-----

Dat was het wel zon beetje.
Ik weet tot ik veel vraag maar als iemand mij zou willen helpen dan zou ik dat zeer warderen!!!

PS: Het gaat om verkoop van hoofdzakelijk blikjes drinken en eten. oa tosti's pizza's enz.

MVG: Rico.

ricoteunisse ,

Heb je hier al gekeken?
Als je de zoekmachine van dit forum gebruik en zoek naar "Kassa systeem" kom je er een paar tegen.

Ik heb er na gekeken maar dit werkt niet helemaal soepel :(
Dat is wel wat ik ongeveer zoek!

Schelden !

Kijk ook een hier waar gerespecteerde medewerkers door jou worden uitgescholden !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan