sanderkamp
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2010
hallo mensen
ik heb een probleem met me laptop,
tis een acer aspire 1640
ik was op internet en niet veel later was er opeens iets gedownload dat heete :
SECURITY TOOL
door dit progromma kon ik niet meer op internet en nergens in ook niet in me software om het eraf te gooien gaf elke keer iets aan zodat ik er niet in kon komen.
en ik kon niet op me bureaublad komen want de icoontjes waren er niet
ik wou hem rebooten door opnieuw optestarten en dan F2 te drukken ik deed dat naar boot enzo hij wou opnieuw opstarten maar stopte bij het scherm van dat ik hem in veilige modus kan opstarten enzo
ik wou hem gewoon opstarten maar toen bleef op haken op dat scherm en ging niet verder
deed hem uit en probeerder het opnieuw en nu deed ik veilige modus maar hij ging verder en het beeld bleef zwart.
dit deed ik een aantal keer maar kwam niet verder.
dus nu zou ik graag u hulp willen met hoe verder want ik kan nu niks met me laptop
dus ik hoop op u hulp
alvast bedankt
mvg sander
ik heb een probleem met me laptop,
tis een acer aspire 1640
ik was op internet en niet veel later was er opeens iets gedownload dat heete :
SECURITY TOOL
door dit progromma kon ik niet meer op internet en nergens in ook niet in me software om het eraf te gooien gaf elke keer iets aan zodat ik er niet in kon komen.
en ik kon niet op me bureaublad komen want de icoontjes waren er niet
ik wou hem rebooten door opnieuw optestarten en dan F2 te drukken ik deed dat naar boot enzo hij wou opnieuw opstarten maar stopte bij het scherm van dat ik hem in veilige modus kan opstarten enzo
ik wou hem gewoon opstarten maar toen bleef op haken op dat scherm en ging niet verder
deed hem uit en probeerder het opnieuw en nu deed ik veilige modus maar hij ging verder en het beeld bleef zwart.
dit deed ik een aantal keer maar kwam niet verder.
dus nu zou ik graag u hulp willen met hoe verder want ik kan nu niks met me laptop
dus ik hoop op u hulp
alvast bedankt
mvg sander