hulp bij mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

ittimous

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Hallo,

Ik heb even snel een website in elkaar gezet alleen ik was even benieuwd hoe ik nou naast de content in de background een soort menu maak of advertentie blok,,

Kan iemand mij misschien daarmee helpen? misschien even een html/css code plaatsen? ( er moeten geen img bij zitten alleen een blok met een kleurtje een een witte rand waar de titel in kan zoals de navigatie boven de content en footer.

website: http://www.redirect.f4l-gaming.nl/

of wat ik ook wel graag wil is gewoon 3 tabbelen onder mijn footer,, is dat mogelijk?

Laatst bewerkt:
Oke,, dat is gelukt om een tabel toe te voegen,, onder me footer,, alleen aan de zijkant lukt me niet :S:S heb je een tut waar ik dat ongeveer kan lezen?? kon zelf niet zo veel vinden hoe je nou precies een menu of table aan de zijkant maakt,,

Voor het maken van een site met meerdere kolommen kun je een truc gebruiken die faux collumns wordt genoemd. Daar is hier onder andere een artikel over te vinden maar als je die term in google gooit kun je er nog veel meer vinden.

Is dat ongeveer wat je zoekt?

EDIT: oh ja, op deze site kun je een template laten maken.

Laatst bewerkt:
Oke,, dat is gelukt om een tabel toe te voegen,, onder me footer,, alleen aan de zijkant lukt me niet :S:S heb je een tut waar ik dat ongeveer kan lezen?? kon zelf niet zo veel vinden hoe je nou precies een menu of table aan de zijkant maakt,,

een tabel... dat is een erg slechte en slordige oplossing... met <div></div> is de goede mannier, zoals Naarling hiervoor heeft gezegt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan