Hulp bij Minecraft server starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vaas444

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2012
Beste lezer,

Al een tijdje ben ik bezig om een Minecraft server op te starten maar het wil niet echt lukken.
Ik heb gewoon alles gedaan wat hoort maar de server blijft dicht en kan er niet in. (Bukkit server)
Zou iemand me kunnen helpen d.m.v Skype oid?

Alvast bedankt,

Mvg vaas444

Helpen doen we via het forum, dan hebben andere er ook nog wat aan.;)

Ok ik heb alles gedaan wat hoort maar als ik de server probeer in te komen dan staat er: Failed to log in: Bad login. En bij mn server staat er: (minecraft naam) (server ip) lost connection maar Ajax als je het met scherm delen ofzo kan uitleggen op skype, graag.

Edit:
Oh en er staat ook bij: Reached end of stream voor (server ip)

Laatst bewerkt:
Ok het is me gelukt en ik kan erop, alleen mijn vrienden kunnen er niet op. Ik denk dat ik iets verkeerds heb gedaan bij het port forwarden ik weet alleen niet wat

je kan ook via hamachi doen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hamachi werkt niet bij mij en vind dat onhandig want je kan maar 5 spelers hebben.

Nu is het probleem dat mensen alleen heel soms kunnen joinen. Ze komen er telkens niet in en ook niet als ik alles restart maar als ik mn pc herstart dan komen ze er niet in en na 10 minuten ofzo komen ze er opeens wel in. Dit is heel irritant weet iemand misschien wat de oorzaak hiervan is? Als ze gejoind zijn dan blijven ze er wel gewoon in

wat voor error krijgen ze dan? kanook zijn dat de verbinding slecht is

Mod-edit: Let op je taalgebruik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk Connection failed of End of stream, verschilt soms.

Hoe fix ik dat dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan