Hulp bij Muziek Streamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel48

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2003
Berichten
7
Hallo iederen;
IK zoek hulp bij het door sturen van muziek naar het net dus Streamen ik gebruik.
Schout DNAS is wel bekend bij iedereen maar nu heb ik telkens een fout
Namelijk:
<12/25/02@08:59:55> [yp_add] yp.shoutcast.com gave error (nak)
<12/25/02@08:59:55> [yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 80.126.154.238:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out))

IK heb wel een virusscanner prg op de pc moet ik die van de PC afhalen ofzo;

Ik hoor het graag of doe ik wat anders fout
 
Cannot see your station/computer (IP: 80.126.154.238:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache

Wat zegt dat volgens jou? Heb je een firewall aanstaan als ZoneAlarm of Norton Personal Firewall? Zet deze dan uit! Anders ziet Shoutcast je computer niet en kan het niet controleren of je wel bestaat...
 
Hallo

Ik heb Norton al verwijdert maar ik heb volgens mij geen firewall aanstaan kan het prg Gain dat ook doen ?????

IK hoor graag hoe en wat
 
Heb je WinXP? Zet dan je interne firewall uit. Ga naar het configuratiescherm en dan naar internet / netwerkinstellingen. klik rechts op de internet verbinding (of lan indien kabel) en kies voor eigenschappen. Ff tussen de tabbladen snuffelen en je moet het wel tegenkomen. Ik zit nu achter win98 dus kan je niet helpen in detail.
 
Er moet weldegelijk een firewall aan staan want je computer is gewoon niet zichtbaar op internet. Ik heb ff gepingt naar je ip adres en ik krijg een timeout bij alle 4 de tests. Druk eens op ctrl + alt + del en kijk of er een programma lijkt op een firewall en kijk je icoontjes rechts onderin nog eens goed.
 
Hallo

Heb het effe gedaan en kreeg toen een schermpje in het beeld en na de tweede keer ging de PC uit wat moet er tussen staan wat niet hoort ????????

PS:Kan ik later zo weer terug zetten dat niemand mijn PC ziet op Internet
 
Wie had gezegd dat je het 2 keer moest doen? In het schermpje wat opkomt moet je kijken!! Ff voor de duidelijkheid: zodra er 1 is die daaraan voldoet selecteer je die en klik je op taak beeindigen.
 

Bijlagen

  • waarschuwing.jpg
    waarschuwing.jpg
    5,8 KB · Weergaven: 28
Hallo

Hallo daar ik zal effe zeggen wat er staat:
Exploxer
Creative Launcher
Systray
GMT
Rundll32
Winampa
speedky
acmonitor_x83

Ik weet niet welke
 
Of je er een router tussen hebt zitten ?
Dan moet ook poorten open zetten of mappen.
 
Is stukje hardware, als het niet weet zal je het ook niet hebben denk ik.
Om internet hardwarematig te delen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan