Hulp bij Nieuwe 3TB installeren via extern HDD !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Poeptje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
3
yo

ik wil dus een nieuwe 3TB harddisk WD formatteren maar bij Start -> Configuratiescherm -> computerbeheer -> schijfbeheer zie dan mijn 3TB hdd

maar voor ik die geformatteerd wordt zag ik dat 750 GB toont goe kan dit oplossen ?

Bedankt alvast Poeptje ;)
 
Weet je zeker dat die 750gb geen interne hdd is? Is die 3tb externe storage?
 
Ja 200% zeker

Start -> Configuratiescherm -> computerbeheer -> schijfbeheer -> apparaatbeheer -> schijfstations >>> is duidelijke
te zien wil er zelf een screenshot van geven

en werk via een Laptop een destkop pc heb ik niet !
 
Lijkt mij dat je geen ondersteuning hebt in Windows voor 3TB schijven, wel tot 2TB. Dus dat er 744 GB overblijft die niet ingedeeld kan worden.

Tijs.
 
ja tof en goe kan ik dit dan verhelpen want is nog een laptop van 2011 ergens oktober windows 7 erop

geloof wel dat dit kan opgelost worden juist door een update ofzo ?
 
Partitie van extern harddisk formatteren

Vandaag nieuwe 3 TB harddisk gekocht en mij lukt niet om de 2e deel te formatteren (zie bijlage) ; wie kan mij helpen? rechterklik op muis zie ik in grijs: nieuwe eenvoudige volume; nieuwe spanned volume; nieuwe striped volume; nieuwe gespiegeld volume; nieuwe RAID-5 volume en in vet eigenschappen en help.
Wie kan mij helpen?
 

Bijlagen

  • extern harddisk.jpg
    extern harddisk.jpg
    27,1 KB · Weergaven: 134
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Daarbij is de topic van juli 2012, dus al heel lang niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan