hulp bij nieuwe dvd-speler ( hd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijlrene

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Goede dag,

de laatste tijd ben ik mij wat aan het orienteren voor een nieuwe dvd speler. nu zie ik overal dat hd een beetje de nieuwe standaard gaat worden en ik denk dat ik over een tijd toch ook een full-hd tv wil nemen dus dan lijkt het mij verstandig om nu gelijk ook een dvd-speler aan te schaffen die dit aan kun.

nu heb ik zelf op het moment een aardig setje van onkyo staan met 7.1 geluid en wil dit eigenlijk niet kwijt.
In hoeverre is het verstandig om deze dvd speler aan dit setje te koppelen ipv de oude dvd speler *( deze zijn we niet zo tevreden meer over kwa beeld en haperingen e.d) of is er op gebied van geluid al heel veel verbetered?

de receiver die ik heb is: de sr503-e http://kieskeurig.nl/product/642D3FEF50462DA6C125702F0034E240.htm
en komt zoals je kunt zien op bovenstaande link goed op de test en heeft aardig wat mogelijkheden om alles zelf goed in te stellen.

Tevens is de subwoover die hierbij hoort kapot en ik krijg hem niet gemaakt maar in hoeverre kun je hier makkelijk een nieuwe subwoover aan koppelen? of heeft elk merk zijn eigen stekkertje hierbij? het is een pre-out uitgang ofzo.

graag zou ik wat meer dus over het bovenstaande willen weten

kort samengevat.
is het verstandig een hd-dvd speler te nemen bij dit setje of is een geheel nieuwe serround set het beste.
kan er een losse subwoover op worden aangesloten?

Dan hiernaast nog een klein vraagje betreffende televisies.
is er op het moment nou nog veel verschil ( ik heb echt gezocht maar kom er niet uit) tussen goede lcd televisies en full-hd plasma schermen? of is dit eigenlijk te verwaarlozen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan