Hulp bij opdracht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig heb ik het zo kunnen regelen dat ik alleen de opdracht hoef op te sturen:)

Bedankt, maar ik moet helemaal van de grond af beginnen met Java. Te lang geleden dat ik iets met Java deed.

Wanneer moet de opdracht worden ingeleverd? Was dat niet medio augustus?

Dennis.

PS. Heb komende zondag alweer een afspraak, mijn weekend is nu een half weekend geworden, het wordt mij nooit gegund hé.

Wil het nog een beetje lukken?

Ik wil het nog steeds wel overnemen maar ik weet niet hoe ver je al bent?

Geplaatst door nteusink
Wil het nog een beetje lukken?

Ik wil het nog steeds wel overnemen maar ik weet niet hoe ver je al bent?
@nteusink, je mag het gaan overnemen als je dat wilt. Heb nogal een slechte week gehad.

Groetjes,

Dennis.

Ok, geen probleem :) Als Ton het ook goed vindt tenminste.

Zo ja, dan zal ik morgenavond alvast een beginnetje uploaden of mailen.

Geplaatst door nteusink
Ok, geen probleem :)
Bedankt dan alvast.
Geplaatst door nteusink

Als Ton het ook goed vindt tenminste.
Ik denk van wel. Ik denk dat hij jou eerder heel dankbaar zou zijn.
Geplaatst door nteusink

Zo ja, dan zal ik morgenavond alvast een beginnetje uploaden of mailen.
Wat goed van jou.:thumb:

Groetjes,

Dennis.

PS. Dit bericht wat nu volgt zal ik later in de avond weghalen:
Mijn concentratie in de laatste paar dagen is niet al te best. Ik heb in het verleden veel mensen geholpen met het maken schoolopdrachten, waaronder hier op Helpmij recentelijk, een bedankt mail van 4e klas VWO (met het vak Informatica) scholieren gekregen voor het behalen van goede cijfers. (Maar ook HBO leerlingen, het waren niet al te moeilijke opdrachten hoor)

Ik twijfel absoluut niet aan je vermogen om de opdracht te maken hoor :) Maar als het java programmeren al een tijdje geleden is dan wordt het al snel een hele klus, vooral als je het al druk hebt. Ik ben recent nog veel met java bezig geweest en heb nog vakantie op dit moment dus ik heb de tijd er nu wel voor :)

Ik zag je bericht net maar, excuus.
Geplaatst door nteusink
Ik twijfel absoluut niet aan je vermogen om de opdracht te maken hoor :) Maar als het java programmeren al een tijdje geleden is dan wordt het al snel een hele klus, vooral als je het al druk hebt.
vooral als je het al druk hebt.
Het gaat bij mij voornamelijk om wat hier boven staat geciteerd. Inderdaad nteusink en ik zeg je dit heel eerlijk. Ik zie Helpmij als een ontspanningsmiddel, ik ben nu helemaal niet in staat om maar wat te gaan doen, behalve het beantwoorden van vragen die op Helpmij gesteld worden. Zo nu en dan werp ik mijn blik naar de TV, maar eigenlijk ben ik verder doelloos bezig.
Geplaatst door nteusink

Ik ben recent nog veel met java bezig geweest en heb nog vakantie op dit moment dus ik heb de tijd er nu wel voor :)
Wist niet eens dat je met Java al aan het programmeren was. Goed van jou. Bedankt in ieder geval en wens je voorts een fijne vakantie toe.

Mvg,

Dennis.

dag jongens.

Sorry maar iemand op mijn werk die heeft dit weekend in een paar uurtjes de opdracht helemaal voor me afgemaakt.

toch bedankt voor jullie inzet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan