hulp bij opzetten access formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacking

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Hallo, ik wil een database maken die door mijn collega's makkelijk bij te houden is, de opzet is in principe redelijk eenvoudig (denk ik) alleen is het een tijd terug dat ik met Acces heb gewerkt. Wil iemand mij helpen?

Het bestand heb ik bijgevoegd, ik wil een aantal knoppen op het formulier
- exporter naar excel bestand (dit ga ik nl uploaden naar een ftp locatie, of kan dit ineens?)
- in het vak afbeelding wil ik ook eigenlijk de afbeelding zien
- knop nieuw artikel toevoegen, artikel wijzigen, artikel zoeken, knop filteren
- alle menu's die er nu boven staan wil ik weg hebben.

het access bestand kan ik niet uploaden, geeft telkens een foutmelding aan. heb dus even
het excel bestand toegevoegd.

gr jack

Bijlagen

Je moet de db eerst zippen; HelpMij accepteert geen Access bestanden. En dan liefst ook eerst comprimeren, zodat hij klein genoeg is. De db zelf scheelt een hoop werk, want nu moet ik eerst een database maken van je bestand, en die tijd gebruik ik liever anders. Alternatief voor uploaden: bestand op www.mijnbestand.nl neerzetten. Dan hoef je de db niet te zippen.

nu met bestand

bedankt voor je snelle reactie, zoals je ziet heb ik een paar knoppen toegevoegd.

belangrijk voor mij is nu:

-knop voor rechtsreeks omzetten naar het excelbestand op mijn bureaublad anti_inbraak
mooier zou zijn direct naar mijn ftp server, maar dat zal wel niet kunnen.

- bij zoeken wil ik eigenlijk een leeg veld, in het veld gaan staan waar je in wilt zoeken en go.

gr jack

Bijlagen

Ik zie wel een formulier, maar geen knoppen. Waar moet ik kijken?

(Bijna) alles kan... Hier staat een stuk je code voor je FTP dat je wellicht kan gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan