Hey allemaal ik ben hier nieuw op het forum, en ik heb niet zoveel verstand van hardware. Ik ben meer van de software kant.
Nu ben ik dus van plan om een nieuwe computer samen te stellen, maar ik heb echt geen enkel idee welke processor bij welk moederbord past enzo! Dus ik zal hieronder even zetten wat ik graag wil dat de computer gaat presteren. Nu heb ik nog een pentium 3 met nvidia gf 5200 oid. Niet echt fijn dus 
Ik wil graag dat de computer lekker vlot loopt zonder dat er een hoop kabaal uit die computerkast komt (jeweetwel wat ik bedoel
) , dus gewoon een programma zoals paint/internet/msn opstarten en dat het ook gewoon binnen 1 of 2 seconden op mn beeld verschijnt. Verder wil ik graag het spel Battlefield 2 kunnen spelen, de instellingen van dit spel hoeven dan niet op max te staan maar wel op ong gemiddeld (en dat het dan uiteraard zonder lag loopt). De spellen van nu ben ik niet in geitereseerd, ik hou het gewoon bij de shooters van de afgelopen jaren.
Kortom ik wil gewoon een leuke computer kunnen samenstellen waar ik gewoon battlefield 2 enzo op kan spelen.
Dus wat raden jullie me aan kwa
moederbord
processor
videokaart
....
Computerkast, geluidskaart beeldscherm e.d zijn al aanwezig.
Alvast bedankt!

Ik wil graag dat de computer lekker vlot loopt zonder dat er een hoop kabaal uit die computerkast komt (jeweetwel wat ik bedoel

Kortom ik wil gewoon een leuke computer kunnen samenstellen waar ik gewoon battlefield 2 enzo op kan spelen.
Dus wat raden jullie me aan kwa
moederbord
processor
videokaart
....
Computerkast, geluidskaart beeldscherm e.d zijn al aanwezig.
Alvast bedankt!