Hulp bij scripte

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijger14879

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2009
Een goede dag alle maal

ik heb een vraagje
ik wil graag een website makken :thumb:
maar ik heb nog nooit zo iets gedaan:(
ik heb voor €50,00 een script gekocht van een persoon maar ik snap er niets van:eek::rolleyes::confused::o:mad::evil:

nu is mijn vraag wat voor programma heb ik nodig om het script te lezen en wat kan ik doen in het script en wat niet?

ik hoor graag alles van jullie ik ben geheel nieuwe wat betreft een website bouwen

Wie o wie kan mij helpen ik hoor het super graag van jullie;):d:D

bij deze bedankt
mvg tijger14879

Open je .js bestand, .html .php in kladblok of notepad++(uitgebreide kladblok)

Je plaatst in javascript forum dus neem ik aan een JS script??
javascript is (meestal) alleen een aanvulling op een HTML code om het dynamischer
te maken.
Dus zal je ook wat HTML basiskennis op moeten doen bv op :
http://www.html-site.nl/
http://www.w3schools.com/html/default.asp
en een HTML pagina moeten hebben/maken om een script in te zetten.
Je kunt een HTML script gewoon inladen in je browser .

Had je die 50euro niet beter kunnen besteden aan een goed boek over javascript? :)

Beste mensen

bedankt voor deze hulp goed werk toppie bedankt weer:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Betalen voor een los script is 9/10 keer een Slecht Idee, en helemaal als je zelf geen idee hebt wat het doet... Er zijn honderden gratis scripts te vinden; met een beetje gezoek kan je vast wel iets vinden dat hetzelfde of iets soortgelijks doet, maar dan dus gratis.

oke bedankt weer

ik zoek een goed maffiascript
ik heb nu twee script maar als ik het zo bekijk is het een ander script die om gebouwd is jammer dus €50.00 weg wie kan mij helpen met een idee war is een leuk en goed maffia script kan vinden deze hoeft niet af te zijn ik kan met een maatje ook verder bouwen hoor wij hebben nu een via deze site een goed idee nu nog het script :dha:dha:d Ik hoor het graag van jullie

mijn bedank is heel groot super van jullie dat jullie zo helpen topie

mvg tijger14879

Zo'n standaard maffia achtige browser game, waar iedereen er al 1 van heeft.

In ieder geval, je kan er hier eentje gratis maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan