• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij uitbreiden formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmk75

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2013
Goedemorgen,

Ik heb een oud werkrapportage overzicht uit het stof gehaald en ben bezig met wat aanpassingen hier en daar.
Nu zou ik graag het volgende willen doen.

Voorheen werd overwerk gewoon standaard voor een hele dag gerekend en betreffende bedragen worden in kolom G getoond (deze staan in het tabblad 'vergoedingen').
Nu, bij een andere werkgever, komt het dikwijls voor dat men ook 'losse' uren overwerk heeft, bijvoorbeeld als iemand een uurtje training heeft o.i.d.

Wat de bedoeling is is dat kolom G standaard een werkdag (7.75 uur) rekent voor overwerk tenzij er in kolom E een x aantal uur staat, dan geldt het aantal uur van deze kolom.
Dus als kolom E blanco is dan 7.75 uur overwerk anders het aantal uur uit kolom E x het uurloon.

Ik krijg het niet voor elkaar de formule uit kolom G uit te breiden.
Wie zou hier eens naar willen kijken.

Alvast bedankt,

Grt rmk

Bekijk bijlage test werkrapportage Helpmij 26-12.xlsx

Laatst bewerkt:
Goedenavond emields,

Ja, deze werkt perfect!
Echter was ik helaas vergeten dat ook nog naar het bijhorende percentage gekeken moet worden (kolom J in het tabblad vergoedingen)
Dus doordeweeks wordt het bijv, 1 uur à 175% en in het weekend is dit 200% (bijv. dus 1 uur à 175% x uurloon)

grt rmk

Goedenavond emields,

Zojuist even getest en het werkt perfect!
Heel erg bedankt voor de snelle oplossing.

Grt rmk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan