• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij uitsorteren van een (master)excellijst naar nieuwe werkmap

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcelbu

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2022
Berichten
6
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en redelijk onervaren met Excel.
ik werk sinds kort als uitvoerder. en zoek voor mezelf een versimpeling om gedane werkzaamheden te splitsen.

Hieronder probeer ik een beetje uit te leggen waar ik naar toe wil.
helemaal onder heb ik de kolommen staan die gebruikt worden.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit het beste kan aanpakken?
of zit ik hier op de verkeerde plek?

1master formulierhier komen alle afgewerkte opdrachten binnen (in een excel blad)
2uitsplitsen naar groepstoring
reparatie
onderhoud
overig
3Van de storing moet ik elke week een overzichtlijst doorsturen met de gewerkte uren per adres (dit zijn er meerdere per dag)
gereed (nee, ja )Meld datumJaar weekStreef datum gereedMelder:voor team (ploeg)GereedWeekTeamploeg urenAdresHuisnummerHuisextKamerlocatie apparaatnrposODF pos.Storing/taak: (wat is de opdracht)Statusconstatering, (aangetroffen situatie)Werkzaamheden, Opmerkingen/aanvullende info:2 (uitvoering)
 
Ik heb de adressen weggehaald ivm privacy.
vanuit de lijst haal ik nu alles met de hand eruit.

Alvast bedankt voor je reactie
 

Bijlagen

  • Voorbeeld uren verwerken.xlsx
    28,9 KB · Weergaven: 9
Ik zou graag mij mijn werkblad er zo uitgefilterd willen zien.
PS de master lijst wordt gevuld door regels uit forms (wordt het werk mee afgemeld)
 

Bijlagen

  • Voorbeeld 2.xlsx
    13,5 KB · Weergaven: 11
Draaitabel met als opmaak in tabelvorm

Goedemorgen!