Kan mij misschien iemand helpen met mijn urenregistratie.
Ik kom er niet uit en ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt niet.
Ik zou graag in het excel bestand een knop willen hebben die naar e-mail gaat en dat hij van het werkblad een PDF file maakt en die verzend via outlook 2007.
Ik heb 2 tab bladen 1 uren en 2 bekijken, in het tabblad bekijken wil ik de week nummer en een link naar het bekijken hebben.
De weeknummer plaatst hij wel maar telkens in de zelfde CEL en niet onder elkaar.
Zou iemand is kunnen kijken en mij opweg willen helpen.
Alvast bedank
Ik kom er niet uit en ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt niet.
Ik zou graag in het excel bestand een knop willen hebben die naar e-mail gaat en dat hij van het werkblad een PDF file maakt en die verzend via outlook 2007.
Ik heb 2 tab bladen 1 uren en 2 bekijken, in het tabblad bekijken wil ik de week nummer en een link naar het bekijken hebben.
De weeknummer plaatst hij wel maar telkens in de zelfde CEL en niet onder elkaar.
Zou iemand is kunnen kijken en mij opweg willen helpen.
Alvast bedank