Hulp bij urenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

balzac702

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Berichten
1
Kan mij misschien iemand helpen met mijn urenregistratie.
Ik kom er niet uit en ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt niet.

Ik zou graag in het excel bestand een knop willen hebben die naar e-mail gaat en dat hij van het werkblad een PDF file maakt en die verzend via outlook 2007.
Ik heb 2 tab bladen 1 uren en 2 bekijken, in het tabblad bekijken wil ik de week nummer en een link naar het bekijken hebben.
De weeknummer plaatst hij wel maar telkens in de zelfde CEL en niet onder elkaar.
Zou iemand is kunnen kijken en mij opweg willen helpen.
Alvast bedank
 

Bijlagen

Hallo balzac702,

Twee vragen volgens mij.
1 Maak van tabblad een pdf file
2 Verzend de zaak met outlook 2007

Op het eerste deel heb ik op dit moment geen antwoord. Het kan wel.

Voor het tweede deel verwijs ik je naar een link. Hij is gericht op access maar het lukt je ook in Excel weet ik uit ervaring
Dit is de link waar ik naar verwijs.




Groet,
Hunac
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan