hulp bij utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

jormen

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Berichten
127
Hallo

Ik gebruik dus utrorrent maar dat gaat erg langzaam.
Ik ben nu 3 films en 1 spel aan t dowloaden. de films gaan allemaal tussen de 0 en de 15 kb/s.
Het spel gaat nu 30 maar dat verandert ook vaak.
Hoe kan ik dit omhoog brengen??

bedankt alvast
 
Heb je onderaan in utorrent een groene smily?
Hoeveel seeders heb je die het bestand helemaal binnen hebben?
Dan nog ben je afhankelijk hoeveel deze mensen jouw willen geven aan uploadsnelheid.
 
Hoi,

Kan aan verschillende factoren liggen.
1 poort geopend in modem/router
2 weinig seeders dan gaat he t ook niet hard
3 doe je zelf ook uploaden dat vinden ze over het algemeen ook wel fijn.

Modag
 
Heb je onderaan in utorrent een groene smily?
Hoeveel seeders heb je die het bestand helemaal binnen hebben?
Dan nog ben je afhankelijk hoeveel deze mensen jouw willen geven aan uploadsnelheid.

Nee, er staat bij een rood uitroep teken dat er indd een poort moet worden open gemaakt zodat je met anderen kunt verbinden. ( dus dan gaat het sneller neem ik aan?)

ik heb 23,11,16 en 1 seeders. Ik ben 4 bestanden aan t downloaden. Dus dat is ook niet veel??
 
Torrents hebben vaak ook even tijd nodig om op gang te komen en je moet er altijd voor zorgen dat je genoeg seeders hebt.
 
uTorrent af en toe herstarten wil ook nog wel eens helpen. Anders zal je je poorten gaan moeten forwarden, daar zijn vele handleidingen over te vinden via Google... Da's gewoon een beetje uitproberen en goed lezen.
Succes.
 
uTorrent af en toe herstarten wil ook nog wel eens helpen. Anders zal je je poorten gaan moeten forwarden, daar zijn vele handleidingen over te vinden via Google... Da's gewoon een beetje uitproberen en goed lezen.
Succes.

dat snap ik niet heel goed, maar iemand kan me hier vast wel vertellen hoe ik stap voor stap mijn poorten kan openen ( veilig ) en ook weer dicht doen;)
 
Dat hoeven wij niet voor je te doen, via www.portforward.com zou je er makkelijk uit moeten komen, zoek even je router op en er staat een hele handleiding bij! :thumb:
 
Ik weet ook niet wat mijn router is:confused: Waar vind ik dat?
:eek:
 
Laatst bewerkt:
Maar is het wel veilig om je poorten te openen?
En kan je ze ook makkelijk weer dicht doen?

:eek:

Als je iemand jouw ip-adres geeft, en een poort die open staat, zonder dat jouw router en windows firewall dingen controleren, dan is het gevaarlijk. Maar anders kan er niet veel fout gaan.

Verder, op de verpakkingsdoos van je router staat het vaak heel erg groot, dan staat het vaak nog op je router zelf. Als je het dan nog niet weet dan kun je inloggen op je eigen router, dit doe je door te surfen naar je eigen ip adres ( http://www.watismijnip.nl ) en dan daar je naam en wachtwoord intikken. Als je deze nooit hebt aangepast dan staan deze 2 op je router of in de handleiding. Als je eenmaal binnen bent dan kom je op een website waar je allerlei aanpassingen kan doen aan de router, vaak staat hier de naam van je router in de banner of ergens anders op de website.

Succes,
David

P.S Gebruik volgende keer even de 'Edit' knop, dan heb je geen dubbele posts!
 
Als je iemand jouw ip-adres geeft, en een poort die open staat, zonder dat jouw router en windows firewall dingen controleren, dan is het gevaarlijk. Maar anders kan er niet veel fout gaan.

Verder, op de verpakkingsdoos van je router staat het vaak heel erg groot, dan staat het vaak nog op je router zelf. Als je het dan nog niet weet dan kun je inloggen op je eigen router, dit doe je door te surfen naar je eigen ip adres ( http://www.watismijnip.nl ) en dan daar je naam en wachtwoord intikken. Als je deze nooit hebt aangepast dan staan deze 2 op je router of in de handleiding. Als je eenmaal binnen bent dan kom je op een website waar je allerlei aanpassingen kan doen aan de router, vaak staat hier de naam van je router in de banner of ergens anders op de website.

Succes,
David

P.S Gebruik volgende keer even de 'Edit' knop, dan heb je geen dubbele posts!

die van mij is scientific atlanta Webmaster EPC2203.
Maar op www.portforward.com staat s.atlanta webmaster EPC 2...... en dan een ander nummer.
kan ik die ook gebruiken als handleiding? Als ik op die namenlijk klik dan begrijp ik er echt niks van....:eek:
Kan je me helpen:confused:
 
Ja, die kun je hoogstwaarschijnlijk ook gebruiken, aangezien ze vaak maar 1 interface hebben gebouwd voor een heel aantal routers.

Klik dus op de EPC versie, wacht even tot de reclame weg is, en dan op die nieuwe pagina scroll je naar onder. Dat zijn allemaal programma's waarvoor je de poorten kunt openen. Ga naar de U van Utorrent, en klik op Utorrent, volg daar de aanwijzingen.

Succes,

David
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan